نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به انتقاد از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل گسترش فولاد پرداخت.

مقابل گسترش فولاد بی‌خیال، جفت پوچ بودیم

به گزارش خبر ورزشی، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: با توجه به بازیهای سختی که تیمهای پایین جدول در این هفته داشتند، میتوانستیم با سه امتیاز این مسابقه به مرز خوبی برسیم، اما اینقدر بیعرضه بازی کردیم و بیلیاقت بودیم که موفق نبودیم.
وی ادامه داد: اینقدر بازیکنان ما بیخیال بازی کردند که انگار سهمیه آسیایی در جیب آنهاست. اگر گسترش فولاد بازی همیشگی خود را ارائه میکرد، چهار یا پنج گل به ما میزد و بیآبرویی میشد! بازیکنان ما بیخیال و ورشکسته بودند و خودم حالم به هم خورد! ما اینقدر به جدول، مردم و باشگاه بدهی داریم که دو برد متوالی که هیچ، اگر 10 پیروزی هم به دست بیاوریم، اتفاق خاصی نمیافتد. بههرحال روز خیلی بدی داشتیم آن هم در شرایطی که میتوانستیم خوب باشیم. امیدوارم در سه بازی آتی نتایج خوبی کسب کنیم.
سرمربی استقلال خوزستان در ادامه گلایههای خود نسبت به شاگردانش گفت: تیم ما جفت پوچ بود! ما فکر میکردیم بازی را میبریم. این اولین مسابقهای بود که در کمتر از دقیقه 10 گل میزدیم، اما حتی نتوانستیم این گل را به مدت پنج دقیقه حفظ کنیم. از باتجربههای تیم خیلی گلهمندم که میدانداری نکردند و تجربه آنها به درد ما نخورد. وقتی قرارداد میبندیم تعهداتی بین دو طرف ایجاد میشود، اما اینگونه حال ما را بد میکنند.
ویسی در مورد احتمال سقوط تیمش به لیگ دسته اول تصریح کرد: من به مردم و  باشگاه قول دادم که تیم در لیگ برتر میماند. امروز هم قول میدهم که استقلال خوزستان بدون شک در لیگ برتر باقی میماند. امروز بهترین فرصت بود که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و تمام تمرکز خود را روی دیدارهای آتی میگذاریم.
وی در خصوص غیبت موسی کولیبالی در تمرینات استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما این دندان پوسیده را درآوردیم و منتظریم باشگاه تکلیف او را روشن کند. کار او درست نبود. اگر او پول نگرفته است، همه ما هم پولی دریافت نکردهایم، هر چند موسی بیشتر از سایر اعضای تیم پول گرفته است. او باید به خاطر من که او را از مالی آوردم، میآمد و بازی میکرد. او یک روز قبل از بازی با مشکیپوشان گفت میآیم، اما به فرودگاه نیامد و ما هم دیگر به او فکر نمیکنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی