نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خواهران منصوريان در انتخابي با شكست حريفان در وزن 52- كيلو به اردوي بازي‌هاي آسيايي جاكارتا رسيدند. وزني كه دو خواهر را در شرايط سختي قرار داد و حالا يكي از آنها بايد فداكاري كند؛ آن هم با كناره‌‌گيري براي فرصت دادن به ديگري.

منصوريان‌: فقط برای طلا می‌روم

به گزارش خبرورزشی،الهه منصوريان ميگويد: «مبارزه با خواهر كوچكتر براي پيراهن تيم ملي خيلي سخت است اما طبق سهميه از بين من و سهيلا يك نفر بايد مسافر جاكارتا شود.»

قهرمان ووشوي جهان ادامه ميدهد: «سبك مبارزه من و سهيلا تفاوت دارد. او جوان، جنگنده و نترس است اما من باتجربهتر هستم و شرايط بازي را كنترل ميكنم. به هرحال اوايل ارديبهشت مشخص ميشود كه از بين من و سهيلا چه كسي ميرود.»

او به سطح فني انتخابيها اشاره ميكند: «انتخابي ساندا هميشه حساس است و خدا را شكر هر دو نفرمان در اردو میمانيم.»

سانداكار مليپوش به مصدوميتش اشاره ميكند: «ميخواستم بعد از مسابقات جهاني جراحي كنم اما به خاطر فرصت كمي كه تا شروع بازيها دارم به بعد از بازيهاي آسيايي موكول كردم چراكه با جراحي از كورس قهرماني عقب ميمانم، به همين دليل درد را تا بعد از جاكارتا تحمل ميكنم.»

لژيونر ووشوي ايران براي جاكارتا برنامه دارد: «نقره و برنز بازيهاي آسيايي را در كارنامه دارم و فقط به طلاي جاكارتا فكر ميكنم. به رئيس فدراسيون گفتهام، اگر يك درصد نااميد باشم به جاكارتا نميروم و فقط براي طلا ميروم چون اين توانايي را در خودم ميبينم كه قهرمان شوم.»

منصوريان مدالآوري در سبك وزن را سخت ميداند: «اوزان پايين به خصوص وزن 52- كيلوگرم مدعيان زيادي دارد به همين خاطر مدال گرفتن در سبك وزن سخت است اما من انگيزه زيادي دارم و شگرد همه حريفانم را آناليز ميكنم تا براي رويارويي با آنها مشكلي نداشته باشم.»

قهرمان ووشوي جهان با اشاره به سفر مجددش به چين ادامه ميدهد: «تمام تمركز خود را معطوف تمرينات تيم ملي كردهام و با توجه به اينكه ليگ چين خردادماه تمام ميشود، شايد با اجازه رئيس فدراسيون به چين بروم و يك بازي براي چينيها انجام دهم. در صورتي كه موافقت نشود در ايران ميمانم و تمريناتم را ادامه ميدهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی