۰
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید پس از بازی جنجالی و نفس گیر با یووه و صعودشان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:گل اولی که در دقیقه ۲ دریافت کردیم همه حساب و کتاب های من را بهم ریخت و به رقیب روحیه مضاعف داد.

زیدان: بوفون مستحق اخراج نبود!

به گزارش خبرورزشی،در ادامه دور برگشت پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان یوونتوس بود و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود یوونتوس به پایان رسید اما در نهایت این رئال بود که در مجموع با نتیجه 4 بر 3 راهی مرحله بعد شد.

این دیدار جنجالی و پرحاشیه در نهایت با اخراج جان لوئیجی بوفون، دروازه بان و کاپیتان یوونتوس به خاطر پنالتی مشکوک داور به نفع رئال به پایان رسید.

زیدان، سرمربی رئال پس از این بازی نفس گیر گفت: پنالتی واضحی بود و به همه می گویم که این پنالتی صحیح بود. تصمیم داور به پنالتی بود و نمی توان نظرش را تغییر داد به نظرم تصمیمش درست بود. اکنون حرف ها تمام شده و ما به نیمه نهایی رسیدیم. به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. یووه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و ما در سطح مطلوبمان ظاهر نشدیم. به نظرم با توجه به بازی رفت و برگشت ما مستحق راه یابی به نیمه نهایی بودیم.

سرمربی رئال درباره اظهارات روز گذشته گواردیولا درباره اینکه تصمیمات داوری در لیگ قهرمانان اروپا موثر است و برای نمونه اخراج ویدال در بازی یک چهارم نهایی فصل گذشته بایرن با رئال در نتیجه بازی موثر بود، گفت: حرف های گواردیولا برایم اهمیتی ندارد. او درباره گذشته حرف زده است. آیا به حرف های پپ جواب دهم؟ تصمیمات داوری گاهی به نفع شما می شود و گاهی نیز به ضرر ولی باید در قبال آنها سکوت کرد. هرگز درباره داوران صحبت نمی کنم. امروز پنالتی واضح بود و مهمتر از همه چیز راهیابی ما به نیمه نهایی است.

زیرو ادامه داد: گل اولی که در دقیقه ۲ دریافت کردیم همه حساب و کتاب های من را بهم ریخت و به رقیب روحیه مضاعف داد. آنها بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند ولی ما عملکرد خوبی نداشتیم و برای تحمیل بازی خودمان به یووه دچار مشکلاتی شدیم. می دانستم که در این بازی به سختی خواهمیم افتاد اما انتظار نداشم در دقایق اولیه بازی گلی بخوریم. اما ایمان داشتم که به مرحله بعد راه پیدا می کنیم.

سرمربی رئال در پایان درباره اخراج بوفون گفت: به نظرم او مستحق اخراج نبود ولی نمی توان تصمیم داور را عوض کرد. در پایا این اخراجش باعث نمی شود که دست آوردهای بوفون به فوتبال محو شود. بوفون بازیکن بزرگی است و او باید آنچه که در مسیر فوتبالی خود ارائه داده است را ببیند. او می تواند فصل آینده نیز در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و این آخرین بازی او در این رقابت ها نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی