نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نساجی یک گام دیگر به صعود نزدیک‌ شده است.

هاشمی‌نسب: شفر از کی‌روش و برانکو سیاستمدارتر است

به گزارش خبرورزشی،مهدی هاشمینسب به عنوان نفر دوم کادرفنی این تیم اعتقاد دارد، حضور نساجی در لیگ برتر میتواند گرمابخش مسابقات باشد چون این تیم مهمترین انگیزه و دلخوشی یعنی تماشاگر پرشور را داراست.

*شنیدیم وقتی روی نیمکت نساجی استرس گل نزدن بوده، شما حول و حوش دقیقه 80 به اطرافیان گفتهاید نگران نباشید دقیقه 85 گل میزنیم.

دلم روشن بود گل میزنیم. همین جوری یک چیزی گفتم که گرفت (خنده) نساجی دقیقه 2 یک موقعیت عالی داشت که اگر گل شده بود راحت با اختلاف ۴ گل برنده میشدیم.

*حالا که اینقدر خوب پیشبینی میکنید، تیم ملی در جام جهانی چه نتایجی میگیرد؟

(مکث) از سه بازی 9 امتیاز میگیریم. با 2 گل اسپانیا را میبریم ۴ تا به پرتغال میزنیم و مراکش هم گلباران خواهد شد. (خنده) راموس و رونالدو هم پیغام تصویری فرستادهاند که حالمان خوب نیست! یک ویدئویی از بچههای ما دیدهاند و کارکرد معده و رودههایشان به هم ریخته است!

*به لطف موفقیتهای نساجی سرحال به نظر میرسید؟

چرا سرحال نباشم. تیم به این خوبی با هوادارانی عاشق! مسلماً خوشحال هستم.

*پتانسیل لیگ برتری شدن را دارید؟

من قبلاً شناخت کافی از این شهر و تیمش نداشتم. اما حداقل از چند تیم مشهدی شناخت داشتهام. بودن تیمهایی نظیر نساجی، سپیدرود، ملوان، ماشینسازی و... در لیگ برتر حداقل لیگ را گرم و پرتماشاگر میکند. اما حداقل 4، 5 تیم همین الان در لیگ برتر هستند که نبودنشان مؤثرتر از بودنشان است. فضای ورزشگاه وطنی دوستداشتنی است. 90 دقیقه انواع شعارهای حمایتی را سر میدهند. اشعاری که در مدح نساجی سرورده شده از استقلال و پرسپولیس هم بیشتر است و خودم کم کم دارم مازندرانی یاد میگیرم.

*سریال پایتخت را تماشا میکردی؟

درگیر کارهای خودم و جلسات تیم بودم. حتی بازی بارسلونا و رم را هم نتوانستم ببینم.

*پس درست میگویند کادرفنی نساجی ساعتها در جلسه هستند.

جلسات ما فوتبالی و فنی هستند. الان در شرایط آزمون و خطا نیستیم باید جزئیات را هم مدنظر قرار داد. مثلاً سر بازی بارسلونا – رم داشتیم فیلم بازی خودمان برابر ماشینسازی را بازبینی میکردیم.

*فکر میکردی بارسلونا حذف شود؟

بارسا از سر شکم سیری فوتبال بازی میکند. نگاه از بالا داشتن باعث شکست میشود.

*طرفدار رئال به نظر میرسی؟

من همواره طرفدار رئال بودهام. اگر به تیکی تاکا باشد تیم تأسیسات دریایی خودمان مثل بارسا تیکیتاکا بازی میکند.

*رونالدو را بیشتر دوست داری یا مسی؟

هر دو بسیار ماهر هستند. سلایق متفاوت است. یکی بیامو را میپسندد و دیگری بنز را! این دلیل نمیشود اگر شما بنز دوست داری بگویی بیامو ماشین نیست. در این سلیقهای که من دارم رونالدو را بیشتر پسند میکنم چون با تلاش خودش به این سطح توانایی رسیده است.

*از اختلاف کارلوس کیروش با برخی مربیان لیگ برتری خبر داری؟

من بدون تعارف میگویم هر فردی در این فوتبال از مربی خارجی گرفته تا داخلی که الان مسئولیت دارد به فکر منافع خودش است و دلش برای من، شما، فوتبال، باشگاه، تیم ملی، منافع ملی و... نمیسوزد. چند دلسوز داریم که مسئولیتی ندارند. اگر شما فکر کنید برانکو دلسوخته پرسپولیس است، شفر به استقلال تعصب دارد، کیروش دلسوز فوتبال ایران شده! از نظر من نیاز است در خلوت بنیشنید و حسابی در افکارتان تجدید نظر کنید. اگر هر کدام از ما محض رضای خدا و مجانی حاضر شدیم سه ماه جایی کار کنیم شاید باور کردنی باشد ولی اینکه خارجیها بخواهند دلسوز ما باشند خودفریبی است.

*این وسط وینفرد شفر با کیروش تعامل دارد؟

پس شک نکنید او سیاستمدارتر از کیروش و برانکو است!

*عملکردش در استقلال چطور بوده؟

در لیگ این فصل چند تیم سرحال داشتی؟ پرسپولیس، استقلال، ذوبآهن و سایپا!

*خب؟

ببخشید در این لیگ اگر استقلال و پرسپولیس اول و دوم نباشند، پس فعالیت نکنند که سنگینتر هستند. اسم خود استقلال با دو ستاره بالای لوگویش در بدترین حالت باید تیم دوم جدول باشد یا پرسپولیس با این تماشاگر و سابقه جزو دو تیم بالای جدول نباشد جای تعجب دارد. اینکه این دو تیم قبلاً در اختیار چه مدیر و مربیانی بوده که دو مربی خارجی با هر نتیجهای موفق به نظر میرسند، تقصیر خودمان است نه انگلیسیها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی