۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن زماني از نتايج خوبي كه استقلال در اين مدت كسب كرده ابراز خوشحالي مي‌كرد.

زمانی: پرسپوليس در سال بد استقلال قهرمان شد

به گزارش خبرورزشی،او درباره ادامه همكاري با شفر هم نگراني نداشت و گفت كه در اينباره به مديرعامل اختيار تام داده شده است تا بهترين تصميم را بگيرد.

* پرسپوليس دوباره قهرمان شد؟

درباره قهرماني پرسپوليس به همه ويژگيهاي اين تيم اشاره شد غير از اينكه استقلال در اين فصل فقط در يك نيمفصل در ليگ شركت داشت.

* اما شما كه از ابتداي فصل در ليگ بوديد؟

ما بوديم ولي بازيهايي كه تا هفته هشتم داشتيم چيزي نبود كه كادر مديريتي و هواداران انتظار داشتند. شفر هم كه آمد سه، چهار هفته طول كشيد كه تيم و بازيكنان را بشناسد و در همان فرصتها پرسپوليس امتيازات را جمع كرد و قهرمانياش را در اين شرايط به دست آورد. اگر استقلالي كه امروز در ليگ ميبينيم را از ابتداي فصل داشتيم پرسپوليس بايد خواب قهرماني را ميديد. البته اين حرفها ديگر سودي براي تيم ما ندارد و بايد به دوستان و مديران باشگاه رقيب تبريك گفت. با اين همه انشاءا... در فصل بعد كه استقلال از اول فصل مثل الان به ميادين برگشت متوجه خواهيد شد كه چه تيمي شايسته قهرماني است.

* با اين حساب پس به نظر ميرسد كه شفر را در استقلال نگه ميداريد؟

شفر به تهران نيامده كه زود برود. او ساختار باشگاه استقلال، اين همه تماشاگر و بازيكنان خوب تيمش كه نيمي از آنها در تيم كيروش هستند را رها نميكند تا جايي برود. البته باز هم در اينباره افتخاري بايد با شفر صحبتهاي نهايي را انجام بدهد و مشكلي از اين بابت نيست و دلار و گراني آن هم تأثيري در تصميمات باشگاه براي ادامه روند موفقيتآميز تيم نخواهد داشت. شكر خدا جناب وزير هم از نتايج تيم استقلال رضايت دارند و در اينباره حمايت خودشان را از باشگاه اعلام كردهاند.

* با اين جام تب استقلاليها براي جام بيشتر شده است؟

البته كه بايد به هوادارانمان جام بدهيم. بازيكنان استقلال با قدرت در پي كسب عنوان جام قهرماني جام حذفي هستند و اين اتفاق هم به زودي رخ ميدهد. چيزي تا 13 ارديبهشت باقي نمانده و ماه بعد نوبت جشن ماست.

* بازيكناني كه قراردادشان تمام شده يا نياز به تمديد مالي دارند چه ميشوند؟

نگراني بابت اين بازيكنان وجود ندارد. همه دوست دارند در استقلال بمانند. تيمي كه سرمربياش با كيروش دوست است و اين همه مليپوش دارد آرزوي هر فوتباليستي است تا برايش توپ بزند. همه بازيكنان استقلال در تيم ميمانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی