نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: توقع داریم داوران تمرکز بیشتری در مسابقات داشته باشند. نسبت به ۱۰ سال قبل با آرامش بیشتری از جانب داوران روی نیمکت می‌نشینم.

جلالی: نسبت به ۱۰ سال قبل آرامش بیشتری دارم

به گزارش خبرورزشی،مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: به جایی رسیدیم که چند توقع داریم اول اینکه برنامه ریزی منصفانه باشد. دوم اینکه داوران تمرکز بیشتری در مسابقات داشته باشند.

وی ادامه داد: خودمان هم با توجه به اینکه به هفتههای حساس رسیدهایم تلاش مضاعفمان این است که نه استرس زیادی به تیم بدهیم و نه آنها را در فلات آرامش ببریم. باید در حالتی باشند که بتوانند در جریان بازی عملکرد مطلوبی داشته باشند و بتوانند کیفیتشان را نشان دهند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: به دیداری رسیدهایم که هم برای ما و هم برای حریفمان مهم است؛ مسلما بازی سنگینی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در این دیدار موفق باشیم و امتیازات را بگیریم.
جلالی درباره حساسیت موضوع داوری به خصوص در هفتههای پایانی و اتفاقاتی که در بازی هفته گذشته مقابل صنعت نفت، رخ داد، عنوان کرد: چیزی که میتوانم با اطمینان بگویم الان نسبت به ۱۰ سال قبل وقتی روی نیمکت مینشینم از جانب داوران آرامش بیشتری داریم یعنی وقتی سوتی میزنند میدانم که اگر هم اشتباه باشد تنها یک اشتباه است.
وی افزود: حتی داوری هم که هفته قبل در آبادان برای ما سوت زد داور خوبی است هر چند برای ما خوب داوری نکرد. میدانم او داور خوب و جوانی است و دوست دارد خوب داوری کند، اما اشتباه کرد؛ این تحمل ما را بالاتر میبرد. انتظارم این است که داوران سعی کنند تمرکزشان را بالا ببرند. حتی شما در این شبها میبینید که تصمیمات داوران است که در فوتبال جهان تیمها را بالا میبرد یا سقوط میکنند.
سرمربی پیکان درباره امضای قرارداد و ادامه همکاری با این تیم در فصل آینده گفت: صحبتهای مثبتی انجام دادهایم اما هنوز چیزی امضا نکرده ایم.
وی درخصوص محرومان و مصدومان تیمش افزود: محروم نداریم، اما مرتضی آقاخان، ابوالفضل ابراهیمی و مهران موسوی مصدوم هستند؛ از شاهین ثابقی هم شاید بتوانیم استفاده کنیم.
جلالی درباره شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی عنوان کرد: اصلی ترین کاری که میتوانیم برای تیم ملی انجام دهیم ایجاد محیطی با آرامش است؛ هم خودشان و هم ما باید در این کار مشارکت داشته باشیم. مربیان تیم ملی برنامه ریزی کامل و مدونی دارند که اگر خوب پیش برود می توانیم در جام جهانی حضور موفقی داشته باشیم. اینکه توقع صعود داشته باشیم بد نیست، اما ظرفیتهای فوتبال خودمان را هم باید در نظر بگیریم.
وی درخصوص اینکه چرا جلسه مربیان داخلی با کیروش برگزار نمیشود گفت: به نظر من اگر این جلسه جمعی نباشد و خصوصی باشد بهتر است و به گونهای برنامه ریزی شود که این جلسات به صورت خصوصی برگزار شود. وگرنه برخی مواقع مربی تیم ملی میبیند که اگر صحبت نکند بهتر است، اما مهمترین فاکتور این است که آرامش را به تیم ملی منتقل کنیم.
جلالی درباره درخواست سال 90 از کیروش و مربیان داخلی برای هم اندیشی عنوان کرد: استقبالی نکردند، اما در شروع طبیعی است حوصله میکند شرایط را ببیند شاید اگر در سالهای بعد این اتفاق میافتاد اسقبال بیشتری میشد. ما خودمان فضای فوتبالمان را میشناسیم؛ مسائلی است که همیشه بوده است چه زمانی که قلعه نویی، دایی، قطبی و برانکو حضور داشته اند بوده است و چه حالا؛ اعتقاد من این است که خیلی از این مسائل برای افکار عمومی عام جاذبه دارد، اما قطعا همه اش پوچ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی