۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان می‌گوید هدف این تیم در سه بازی باقی‌مانده این است که به گونه‌ای عمل کنند تا فصل آینده با قدرت بیشتری در لیگ شرکت کنند.

ابراهیم‌زاده: می‌خواهیم در سه بازی آینده هوادارانمان را خوشحال کنیم

به گزارش خبرورزشی، منصور ابراهیمزاده در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما عملکرد خوبی مقابل پیکان و تراکتورسازی داشت. فردا با تیمی بازی میکنیم که بازیکنان خارجی خوبی در اختیار دارد. صنعت نفت تیم خوبی است و به این علت که نه به دسته یک سقوط میکند و نه شانس کسب سهمیه دارد استرسی برای بازی ندارد. در بازی فردا باید با دقت عمل کنیم.

وی در مورد شکستهای قبلی این تیم برابر صنعت نفت اظهار کرد: بازیکنانم با توجه به باختهای قبلی میخواهند منطقیتر عمل کنند.

سرمربی سپاهان در مورد محرومان و مصدومان تیمش، اظهار کرد: پورقاز محروم و نویدکیا، مروان حسین و زکیزاده مصدومان ما هستند. درباره مسعود حسنزاده باید بگویم ما میخواستیم او به ما کمک کند اما شرایط به شکلی نبود که در کنار تیم باشد. هر زمان که نیاز باشد از او استفاده میکنیم.

ابراهیمزاده با اشاره به این که سه بازی آینده این تیم را نمیتوان پیشبینی کرد، اظهار کرد: هدف ما این است که در سه بازی آینده به گونهای عمل کنیم که برای فصل آینده با قدرت بیشتری در لیگ شرکت کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی ضمن بیان این که از زمان آمدنش به سپاهان این تیم از لحاظ آماری بهتر شده است گفت: ما مقابل پیکان دقیقه چهار گل خوردیم اما بر بازی مسلط بودیم. در برابر تراکتورسازی نیز با این که در دقیقه ۴۵ گل خوردیم در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم و در نهایت توانستیم گل خورده را جبران کنیم. اعتمادها و باورها میتواند به تیممان کمک کند.

سرمربی سپاهان در خصوص بازی کردن جلال الدین محمدی گفت: محمدی در شرایط بدنی خوبی است اما استفاده از آن بستگی به کادر فنی دارد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی