نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شب صعود دراماتیک مارسی، لاتزیو حذف شد و اتلتیکومادرید و آرسنال هم به نیمه‌نهایی رسیدند.

لیگ اروپا| صعود آرسنال، مارسی، اتلتیکو مادرید و  سالزبورگ

به گزارش خبرورزشی،دور برگشت مرحله یکچهارمنهایی رقابتهای لیگ اروپا با صعود تیمهای المپیک مارسی، اتلتیکومادرید و آرسنال و حذف ناباورانه لاتزیو پیگیری شد.

 آرسنال با وجود تساوی 2 بر 2  در خانه زسکا مسکو با برتری  مجموع 6 بر 3 به نیمهنهایی رسید.شائوف در دقیقه 39 و نابابکین در دقیقه 50 زسکا را پیش انداختند اما ولبک در دقیقه 75 و رمزی در دقیقه 92 برای آرسنال بازی را به تساوی کشاندند.

 مارسی با برتری 5 بر 2 در یک بازی مهیج خانگی مقابل راسنبال لاپیزیگ به نیمهنهایی رسید.ایلسانکر (بازیکن حریف) در دقیقه 6، بوناسر در دقیقه 9، تووین در دقیقه 38، پایت در دقیقه 60 و ساکای در دقیقه 95 برای مارسی و بروما در دقیقه 2 و آگوستین در دقیقه 55 برای راسنبال گل زدند تا مارسی با برتری مجموع 5 بر 3 صعود کند.

 لاتزیو در نهایت ناباوری 4 بریک مغلوب میزبانش،  سالزبورگ شد و با شکست مجموع 6 بر 5 وداع تلخی داشت. دابور در دقیقه 56، هیدارا در دقیقه 72، هوانگ در دقیقه 74 و لاینر در دقیقه 76 برای سالزبورگ و ایموبیله در دقیقه 55 برای لاتزیو گل زدند.

 اتلتیکو مادرید با وجود شکست یک بر صفر در خانه اسپورتینگ لیسبون با برتری مجموع 2 بریک صعود کرد. مونترو در دقیقه 28 تنها گل تیم پرتغالی را به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی