نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ماجرای سفر استقلال به کویت، کم اتفاق جالب نیفتاد.

روایت جالب از استرس عجیب استقلالی‌ها در عربستان

به گزارش خبر ورزشی، علاوه بر اینکه اتوبوس تیم خراب شد و مجبور شدند سوار اتوبوسی دیگر شوند، چمدانهای خود را سوار بر یک وانت کردند تا برایشان به فرودگاه بیاورد. آبیها فکر میکردند همه چیز اوکی است و دیگر مشکلی پیش نمیآید اما در آسمان کویت متوجه شدند وضعیت آب و هوایی خراب است. در ادامه هواپیمای حامل استقلالیها عازم عربستان شد و در یکی از فرودگاههای این کشور فرود آمد اما آنجا اتفاقات جالبی افتاد که بعضی بازیکنان استقلال برایمان روایت میکنند.

ما را دزدیدهاند؟!

بازیکنان استقلال بعد از تغییر مسیر پروازی هواپیما، کمی نگران شدند. هر چند خلبان تأکید کرد به خاطر خرابی هوا در کویت به عربستان میروند ولی بعضی بازیکنان به شوخی یا جدی میگفتند شاید اتفاق دیگری افتاده است. وقتی هواپیما در یکی از فرودگاههای عربستان فرود آمد، این نگرانی بیشتر و بیشتر شد. عربستان که این روزها تسلیحات جنگی زیاد میخرد و کلاً خود را درگیر جنگ کرده، در فرودگاهی که آبیها روی باند آن فرود آمدند، تجهیزات جنگی قرار داده بود و وقتی چشم بازیکنان استقلال به آنها خورد، جو به هم ریخت: «نکند هواپیمای ما را دزدیدهاند!» بعضی بازیکنان حتی جدی این حرف را میزدند و برای اینکه حرفشان را ثابت کنند به بازیکنان دیگر میگفتند نزدیک پنجره بیایند و خودشان با چشمشان این تانکها را ببینند. بازیکنان از مهماندارها میپرسیدند آنها را دزدیدهاند؟ و مهماندارها با خنده میگفتند: «دزدی؟ نه. آب و هوای کویت خوب شود سریعاً برمیگردیم.»

حضور یک فرد مشکوک در هواپیما

حول و حوش نیم ساعت بعد از فرود هواپیما در عربستان، پله هواپیما توسط یک ماشین نصب شد و استقلالیها تصور کردند که قرار است از هواپیما پیاده شوند. آنها هم منتظر بودند تا مسئولان هواپیما توضیحی در این باره بدهند. حول و حوش 10 دقیقه پله وصل بود و یک فرد عربستانی از پلهها بالا آمد و داخل کابین شد. همه مسافران به او خیره شده بودند و میخواستند ببینند چهکار میکند. او در راهروهای هواپیما راه میرفت و به همه نگاه میکرد. انگار آمده بود تا ببیند فرد مشکوکی داخل پرواز است یا نه؟ او همه را نگاه کرد و بعد از یک ربع هواپیما را ترک کرد. با رفتن او، پلهها را از هواپیما جدا کردند و استقلالیها هم متوجه شدند خبری از پیاده شدن نیست و باید داخل بمانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی