۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم می‌توانستیم پابه‌پای پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت کنیم.

ذوب آهن با بهترین استقلال سال‌های اخیر بازی دارد

به گزارش خبرورزشی ،تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر شد و با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به  پرسپولیس  در رده دوم جدول قرار گرفت این در حالی است که ذوبآهن در نیمفصل دوم ۳۶ امتیاز کسب کرد و در دور برگشت بهترین تیم لیگ از نظر نتیجهگیری بود. ذوبآهن دو بازی دیگری در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال دارد و فصل برایش هنوز به پایان نرسیده است با سعید آذری گفتوگویی در مورد شرایط این باشگاه انجام دادهایم که در زیر میخوانید:

نایب قهرمان هفدهمین دوره لیگ برتر شدید.

برای رسیدن به این موفقیت خیلی تلاش کردیم با وجود اینکه دستوبالمان از نظر مالی بسته بود اما در نیمفصل دوم ۳۶ امتیاز گرفتیم و برترین تیم دور برگشت شدیم. شاید اگر مشکلاتمان در نیمفصل اول کمتر بود پابهپای  پرسپولیس برای قهرمانی میجنگیدیم. این موفقیت حاصل تلاش همکارانم در باشگاه، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی بود آن هم در حالیکه یک سال سخت اقتصادی را پشتسر گذاشتیم. البته در لیگ قهرمانان آسیا هم به مرحله یک هشتم صعود کردیم. برای فصل آینده باید یک تیم قدرتمندتر تشکیل بدهیم.

 در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال بازی دارید .

بله، کارمان هنوز تمام نشده است دو مسابقه سنگین دیگر پیشرو داریم و باید با یکی از بهترین استقلالهای چند سال اخیر مقابله کنیم. استقلالی که مربی با دانشی مثل شفر دارد وضعیت مالیش هم خوب است و هواداران پرشوری دارد اینها کارمان را پراهمیتتر میکند البته ذوبآهن همیشه مقابل تیمهای بزرگ خوب بازی کرده است تمرینات ما هم از روز دوشنبه برای این بازی آغاز میشود.

 در بازی رفت که میهمان هستید چند درصد ظرفیت ورزشگاه راه به هواداران تیم استقلال میدهید.

این بازی در ابعاد بینالمللی برگزار میشود و براساس همان قوانین بینالملل ما ۱۰ درصد بیشتر ظرفیت را به هواداران نخواهیم داد و ۹۰ درصد ظرفیت مابقی توسط هواداران ذوبآهن و اصفهانیها پر خواهد شد من از طریق خبرگزاری فارس اعلام میکنیم که هواداران فرهیخته و تحصیلکرده استقلال در روز ۱۸ اردیبهشت فقط ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را خواهند داشت یعنی هزار استقلالی بیشتر نمی تواند در ورزشگاه فولادشهر حاضر شود.

 شورای تأمین با این مسئله موافقت میکند.

ما اکنون این مسئله را اعلام کردهایم و از شورای تأمین شهرستان لنجان هم میخواهیم به ما فشار نیاورد زیرا این مسابقه یک بازی در ابعاد بینالمللی است و ناظر AFC هم بر آ» نظارت میکند.

قیمت بلیت مسابقه چقدر است.

قیمت بلیت بازی را چهار روز پیش از مسابقه اعلام خواهیم کرد.

 وضعیت سرمربیگری امیر قلعهنویی در ذوبآهن به کجا رسید.

قلعهنویی گزینه اول و آخر ما است. من با تمام سرفصلهای برنامههای او موافقت کردهام. یکشنبه آینده هم هیأت مدیره باشگاه جلسهای با حضور مدیران عالیرتبه کارخانه برگزار خواهد شد. منتظرم تا ببینم اهداف مدیران کارخانه برای باشگاه ذوبآهن چیست. فصل آینده نایب قهرمانی ذوبآهن دیگر کسی را راضی نمیکند. مردم اصفهان از ذوبآهن قهرمانی میخواهند ما در این فصل به اندازه کافی زجر و ریاضت کشیدهایم. اگر بخواهیم فصل آینده دوباره ریاضیت بکشیم به مقام دوم برسیم پیشرفتی نداشتهایم. برنامه قلعهنویی مبتنی بر کسب عنوان قهرمانی است.

 امیر قلعهنویی هم در این جلسه شرکت خواهد کرد.

من باید با جناب شهنازی رئیس هیأت مدیره و سایر اعضای هیأت مدیره باشگاه صحبت کنم. البته با توجه به اینکه من با تمام سرفصلهای برنامه قلعهنویی موافقت کردهام خودم باید از برنامه سرمربی تیم دفاع کنم. زمانی مدیرعامل تیم برنامهاش مورد موافقت مدیرعامل قرار نمیگیرد اما من تمام برنامه قلعهنویی را قبول کردهام با این حال اگر لازم باشد که در مورد برخی از موارد برنامه خود قلعهنویی توضیحاتی بدهد حتماً به این جلسه خواهد آمد ولی من میگویم برنامه قلعهنویی، منطقی، نرمال، عملیاتی و قابل اجرا است.

 یعنی تکلیف امیر قلعهنویی یکشنبه هفته آینده مشخص میشود.

تکلیف او مشخص است. او سرمربی تیم ما است و گزینه اول و آخر ذوبآهن برای سرمربیگری است.

 اما هواداران سپاهان در روز بازی با استقلال او را تشویق کردند.

این باعث خوشحالی ما است که سرمربی تیم ما توسط هواداران باشگاهی دیگر تشویق میشود ضمن اینکه قلعهنویی برای سپاهان منشأ خیر بوده و زحمت زیادی برای این باشگاه کشیده است. مردم فرهیخته اصفهان هم همیشه قدرشناس بودهاند و قدرشناسی خود را هم اینگونه به نمایش گذاشتهاند. اتفاقاً شنیدهام هواداران سپاهان تیم ذوبآهن را هم تشویق کردهاند. امیدوارم سال آینده فوتبال اصفهان دو تیم قدرتمند در رقابتها داشته باشد و سپاهان و ذوبآهن از فوتبال اصفهان به خوبی دفاع کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی