۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینفرد شفر که عملکردی قابل تحسین در استقلال داشت و برخلاف فصل گذشته این تیم را به فینال جام حذفی هم رساند، بلافاصله پس از بازی با سپاهان گفت: «از امروز ایجنت من می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند!»

۱- صدالبته این حق قانونی شفر است که از استقلال برود اما اتفاق امروز ثمره دست روی دست گذاشتن «دیروز» مدیران استقلال است. آنها آنقدر تعلل کردند که شفر قیمت بیشتری پیدا کرد و حالا ادبیاتش هم تغییر کرده است.

اشتباه اول مدیران استقلال این بود که شفر را دیر آوردند و تازه او که آمد، باید هرچه زودتر یک مهاجم گلزن مثل تیام را میآوردند اما باز هم دست روی دست گذاشتند تا استقلال در مقطعی ۱۹ امتیاز از پرسپولیس عقب بیفتد!

تعلل سوم اما در تمدید قرارداد با شفر بود که کاملاً نشان میدهد مدیران استقلال بلد نیستند چه کاری را در چه زمانی انجام دهند. همانطور که مدیران پرسپولیس در تمدید قرارداد ۷ بازیکن اصلی این تیم تعلل کرده و ناتوان نشان دادهاند.

۲- ابتدای فصل قرار بود سجاد شهباززاده، جابر انصاری، علی قربانی و حسن بیتسعید مشکل گلزنی استقلال را حل کنند. قرارداد این ۴ نفر روی هم حدود ۵ میلیارد میشد (شما بگویید ۴ میلیارد) اما تیام آمد و در عرض ۲، ۳ ماه با وجود مصدومیتی که داشت، ۸ گل در ایران و آسیا برای استقلال زد. حالا سؤال اینجاست که اگر تیام یا یکی مثل تیام ۶ ماه زودتر میآمد، چه اتفاقاتی میافتاد؟! چه کسی و کدام کمیته در استقلال باید زودتر تشخیص میداد که این تیم مشکل گلزنی دارد و «اسمها» برایش گل نمیزنند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی