نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که اغلب تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ترانه و آهنگ جام جهانی خود را آماده و حتی بعضاً پخش کرده‌اند، هنوز تکلیف آهنگ ایران مشخص نیست.

کمپین بزرگ خبرورزشی برای خواندن آهنگ تیم ملی

به گزارش خبرورزشی ، پس از آن که نامهای زیادی از هومن گامنو تا امیر تاجیک، از سالار عقیلی تا علیرضا قربانی و از معتمدی تا چاووشی برای خواندن ترانه ایران مطرح شد، از منابع رسمی خبر رسید عوامل ساخت این آهنگ مشخص شدهاند و از علیرضا قربانی و محمد معتمدی به عنوان خوانندگان این اثر حرف به میان آمد اما حالا بعد از انصراف علیرضا قربانی از اجرای آهنگ ایران، معتمدی هم از خواندن ترانه تیم ملی انصراف داده تا آهنگ ایران هم مثل لباس ایران روی هوا باشد.

اگرچه در قیاس با بقیه کمبودهای تیم ملی و سایر دغدغههای کارلوس کیروش، آهنگ ایران مسئله بزرگ و بغرنجی نیست اما تا دیر نشده باید به این سردرگمی پایان داد. قطعاً بهترین راه این بود که فدراسیون فوتبال برای تولید ترانه و آهنگ تیم ملی فراخوان میداد و از میان آثار رسیده و برگزیده، یکی را به عنوان آهنگ رسمی ایران در جام جهانی معرفی میکرد و یا به یک گروه، ساخت و اجرای ترانه تیم ملی را میسپرد اما حالا که نه فراخوانی در کار بوده و نه سفارشی، خبرورزشی با راهاندازی کمپینی، از مردم میخواهد خوانندگان مورد علاقه خود را به خواندن آهنگ تیم ملی دعوت کنند.

قرار نیست برای تیم ملی در جام جهانی، سرودی با واژههای سخت و ضرباهنگ حماسی ساخته شود که سفارشی باشد و نه در خاطرهها بماند و نه مردم قادر به همخوانی با خوانندهاش باشند. شایستهترین کار این است که مردم به عنوان حامیان تیم ملی، خواننده این ترانه را انتخاب کنند تا وقتی آهنگ و ترانه آماده شد، مردم دوستش داشته باشند.

کمپین بزرگ برای ایران بخوان از امروز راهاندازی میشود و شما میتوانید با ارسال هشتگ # برای_ایران_بخوان از خواننده محبوب و مورد علاقه خود بخواهید ترانه تیم ملی را بخواند تا فدراسیون فوتبال از میان آثاری که از سوی خوانندگان و آهنگسازان مردمی و محبوب ساخته میشود، هر اثری که به زبان مردم و به حال و هوای جام جهانی نزدیک بود را به عنوان آهنگ رسمی تیم ملی معرفی و سایر ترانهها را هم زمان برگزاری جام جهانی پخش کند.

سپردن ساخت ترانه تیم ملی به خوانندههای مردمی، آن هم به دعوت مردم، شور و حال شرکت در جام جهانی را نیز به متن و بطن جامعه میبرد و این دقیقاً همان چیزی است که جامعه فوتبال نیاز دارد.

همین امروز در اینستاگرام دست به کار شوید، # برای_ایران_بخوان را برای خواننده مورد نظرتان ارسال و او را به خواندن آهنگ تیم ملی دعوت کنید. حتماً خبرورزشی را هم تگ کنید تا ما پیگیر خواسته شما از خوانندگانی که به این کمپین دعوت شدهاند، باشیم و از طریق روزنامه، سایت، اینستاگرام و کانال تلگرامی خبرورزشی از این خوانندگان بخواهیم به توقع طرفداران خود احترام بگذارند و برای تولید آهنگ تیم ملی اقدام کنند.

البته سایر خوانندگان هم در صورت تمایل میتوانند دست به کار شوند و برای تیم ملی بخوانند. خبرورزشی آهنگهای برگزیده را از طریق روزنامه، سایت، تلگرام و اینستاگرام به اشتراک میگذارد تا در نهایت مردم بهترین اثر تولید شده را با آرای خود انتخاب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی