۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که حق تیمش فقط قهرمانی در لیگ دسته اول بوده است.

فکری: بودن یا نبودن من در مسجد سلیمان مهم نیست

به گزارش خبرورزشی ، محمود فکری پس از تساوی 2-2 نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان، قهرمانی نفت در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و حق مردم، مسئولان شهری و استانی و فوتبال خوزستان همین بود. حق فوتبال خوزستان بود که چهار تیم در لیگ برتر داشته باشد. ما از روز اول تا آخر مسابقات در صدر جدول بودیم و حقمان فقط قهرمانی بود.

وی با تشکر از همه افرادی که در یک سال اخیر به باشگاه نفت کمک کردند، گفت: حق ما کسب رتبه دوم هم نبود، بلکه حق ما فقط قهرمانی رقابتها بود. ما از روز اول در صدر جدول حضور داشتیم. این اتفاق حاصل لطف خدا و ائمه (ع) بود. خوشحالم که صعود نفت به لیگ برتر در اعیاد شعبانیه اتفاق افتاد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره آینده خود در تیم نفت تصریح کرد: تا آخرین لحظه معلوم نبود که به لیگ برتر صعود میکنیم یا خیر، اما از امشب با آرامش بیشتری کار میکنیم و میتوانیم بهتر تصمیمگیری کنیم. بودن یا نبودن من خیلی اهمیت ندارد. بودجه نفت خیلی مهم است که باید برای سال آینده تأمین شود. امیدوارم بودجه مشخص و مناسبی برای نفت در نظر گرفته شود که اگر این اتفاق رخ ندهد، هیچ کاری از دست بهترین بازیکنان و مربیان هم برنمیآید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی