نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه اگر درخشش رحمتی نبود، نتیجه بهتری کسب می‌کردیم، گفت: پرتاب نارنجک به زمین کار تماشاگران ذوب‌‌آهن نبود.

اگر رحمتی نبود نتیجه بهتری می‌گرفتیم

به گزارش خبرورزشی ، سعید آذری بعد از پیروزی یک بر صفر ذوبآهن  مقابل استقلال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا, گفت: ذوب آهن شایسته پیروزی بود و اگر درخشش رحمتی نبود، نتیجه بهتری کسب میکردیم. در مدتی که در ذوبآهن بودم این یکی از سختترین بازیهای ما بود. استقلال تیم خوبی است و دست تک تک هواداران پرشور ذوبآهن را که از ما حمایت کردند و شاهد پیروزی ما بودند را میفشارم. آنها عناصر واقعی برد ما بودند و از آنها تشکر میکنم. از قلعهنویی و کادر فنی تیم هم تشکر میکنم و این پیروزی را به زحمتکشان کارخانه ذوبآهن تقدیم میکنیم. این برد متعلق به مردم استان، کارگران کارخانه ذوبآهن، اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه ذوبآهن است.

وی در مورد تعلق بیش از 10 درصد ورزشگاه به تماشاگران استقلال گفت: در این بازی بیش از 10 درصد به هواداران استقلال جا دادیم، البته اعتقاد داریم که آنها باید بیایند. اگر دقت کنید ما از ساعت 5:25 سکوهای روبه رو را خالی نگه داشتیم. در مجموع فکر میکنم امروز روز خوبی برای باشگاه ذوبآهن بود.

مدیرعامل باشگاه ذوبآهن درباره اتفاقات رخ داده در حاشیه این مسابقه و پرتاب نارنجک به زمین، اظهار داشت: کارخانه فولاد شهر سیستمهای پیشرفتهای دارد و میتوانیم مسیرها را پیگیری کنیم. خیلی وقت بود که این اتفاقات را نمیدیدیم، اما این مسئله باید پیگیری شود. در بازیهای ذوبآهن هواداران همیشه در کمال خونسردی به تماشای مسابقه میپرداختند و پس از آن ورزشگاه را ترک میکردند. اگر شکست هم میخوردیم آنها مشکلی ایجاد نمیکردند، فکر میکنم این اتفاقات کار هواداران ذوبآهن نبود، اما مطمئن باشید مستندات کافی در این زمینه تهیه خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی