نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن بیش از هر پیشكسوت دیگری از خط خوردن وریا غفوری از لیست تیم ملی متعجب بود و نمی‌دانست كی‌روش چه توجیهی برای خط زدن آماده‌ترین بازیكن لیگ (به زعم مهاجم اسبق استقلال) داشته است.

ببینید دلال جانشین وریا كیست!

 او با  خبرورزشی درباره همین موضوع حرف زد.

* اسامی خطخوردههای تیم ملی را شنیدید؟

بله و خیلی خیلی تعجب كردم چطور كیروش، وریا غفوری را خط زد. او آمادهترین بازیكن لیگ برتر بود... 

*... البته استقلالی هم بود.

... این را بدون هیچ تعصبی میگویم. وریا بازیكنی زحمتكش، كمككن، دفاعكن، گلزن، گلساز و همهكاره بود كه هم از نظر روحی و هم بدنی آمادهترین بازیكن لیگ حداقل در 10 هفته آخر لیگ بود.

* فكر میكنید چرا كیروش خطش زد؟

باید صبر كرد و دید چه كسی را جای او بازی داده است و آن وقت میفهمیم كه دلال قویتری داشته است. تاریخ پاسخگوی خوبی برای بسیاری از سؤالات است. ثابت میشود چرا این اتفاق افتاد. البته ما هم یاد گرفتهایم با همه رفتارهای كیروش كنار بیاییم.

* سیدجلال و سیدحسین حسینی هم خط خوردند!

جلال حسینی با توجه به شرایط سنیاش شاید توجیهی داشته باشد ولی وریا را نمیدانم. ما وقتی به جام جهانی آرژانتین میرفتیم تیم ملی باید 18 بازیكن با خود میبرد. آن زمان 22 نفر در اردوی تیم بودند و 4 نفر خط میخوردند. یادم میآید آقای مهاجرانی (سرمربی وقت تیم ملی) رفت و با رئیس تربیتبدنی و رئیس فدراسیون حرف زد و گفت به این دلیل كه این چهار نفر در همه مراحل مقدماتی برای تیم زحمت كشیدهاند و برای اینكه آینده فوتبالی این مملكت هستند آنها را هم با تیم به جام جهانی ببریم كه با موافقت مقامات، این مهم صورت گرفت. الان هم وریا و سیدجلال حسینی خیلی برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی كمك كردند و بازیهایشان را از یاد نبردهایم. این درست نبود كه آنها را خط بزنند.

* درست است قبل از به میدان رفتن تیام در ایران گفته بودید او یك مهاجم معمولی است؟

هرگز چنین اظهارنظری دربارهاش نكردم. وقتی مشخص شد او 7 ماه جایی بازی نكرده گفتم حتماً مهاجم خوبی نبوده كه این همه وقت بیرون مانده است. این را درباره مربی و بازیكن بیرون مانده میزنند وگرنه بازیكن و مربی خوب همیشه مشتری دست به نقد دارند ولی وقتی آمد و در استقلال كنار هافبكهای خوب این تیم راه افتاد و گل زد خیلی هم خوب شد و اتفاقاً به عنوان یك استقلالی خیلی هم از او ممنونم كه در این مدت گلهای حساس و تأثیرگذاری برای تیم زد. من همانطور كه كار بد را میگویم كار خوب را هم عنوان میكنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی