۰
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید بردی که ایران مقابل مراکش کسب کرد یک رویای واقعی بود.

برد مقابل مراکش رویای واقعی ما بودبه گزارش خبرورزشی، سامان قدوس در اولین بازی رسمی‌اش برای تیم ایران و اولین تجربه بازی در جام جهانی، تاثیر گذار ظاهر شد. او که اواخر دیدار مقابل مراکش جای علیرضا جهانبخش مصدوم را گرفت، توانست خطایی بگیرد که همان موقعیت تبدیل به گل برای تیم ایران شد.
سامان قدوس درباره حسش پس از پیروزی مقابل مراکش، برنامه‌های تیم ایران و ... صحبت کرده است.
**در بازی مقابل مراکش با شانس به پیروزی رسیدیم یا واقعاً برنامه‌های خوبی هم داشتیم؟
ما برنامه‌های خوبی داشتیم و تاکتیک خوبی هم در زمین اجرا کردیم. من فکر می‌کنم تاکتیک بی‌نظیری برای مقابله با مراکش انتخاب شده بود و یک دفاع و حمله و یک بازی هیجان انگیز داشتیم. ما روی کاری که کردیم توانستیم به پیروزی برسیم.
**پیش از بازی پیش‌بینی می‌کردی که بتوانیم به پیروزی برسیم؟
قبل از بازی شاید خانواده ما و هواداران‌مان که در ایران هستند با یک تساوی هم خوشحال می‌شدند، چون تیم مراکش یک تیم بسیار خوب است. آن‌ها همیشه در سطح خوبی قرار دارند، اما نتیجه‌ای که کسب شد و بردی که مقابل مراکش داشتیم، رویای واقعی ما بود.
**اولین بازی رسمی‌ات برای تیم ملی بود و اولین تجربه حضورت در جام جهانی. از این اتفاق چه حسی داری؟
این اتفاق برای من خیلی حس بسیار هیجان انگیزی بود، البته این را می‌دانم که این بازی تمام شد و خوشحالی ما هم باید بس باشد، چراکه بازی جدیدی پیش روی ماست و باید برای بازی دیگرمان آماده شویم. ما باید شروع کاملی داشته باشیم، چون ما موقعیت خوبی داریم که باید از آن بهره ببریم.
** چه پیامی برای هواداران و مردم ایران داری؟
من از همه هواداران و هموطنان ایرانی ممنونم، بابت تمام حمایت‌هایی که دارند. ما برای آن‌ها بازی می‌کنیم و آن‌ها را خیلی دوست داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی