نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتی اگر بپذیریم کارلوس کی‌روش صبح تا شب دنبال دعواست و جفنگ می‌گوید، باز هم باید ببینیم چه کسانی و با چه انگیزه‌هایی او را نقد می‌کنند و اصلاً حرف‌شان چیست؟

خبرورزشی / فرهاد اشراقی:  آیا کسی که حتی در تیم‌های لیگ دویی هم نتیجه نمی‌گیرد، می‌تواند از عملکرد تیم ملی در جام جهانی (که مورد رضایت ۹۵ درصد مردم بود) انتقاد فنی کند؟ یک موقع شما ادبیات کی‌روش را نقد می‌کنی و یک موقع عملکرد فنی‌اش را. اینکه ما بگوییم تیم ملی در جام جهانی خوب نبود و باید اسپانیا و پرتغال را داخل قوطی می‌کرد، همان‌قدر غیرمنطقی است که بگوییم مثلاً برانکو در پرسپولیس هیچ کار خاصی نکرده و فلان منتقد پیشکسوت او هم همین نتایج را در ۲ سال گذشته می‌گرفت.
تیم زشت آقای خورخه سمپائولی با آژان‌کشی و به لطف نبوغ مسی با ۴ امتیاز و تفاضل گل منفی به مرحله بعد صعود می‌کند و کل آرژانتین خوشحال است، ولی اینجا اساتید فن و منتقدان مادرزادی (که از ۶ ماهگی منتقد بوده‌اند) انتظار داشتند ما با آن بازی‌های تدارکاتی (!) اسپانیا و پرتغال را ببریم و ۹۰ دقیقه هم هجومی بازی کنیم. همین بیرانوند که پنالتی رونالدو را گرفت، اگر در جام جهانی ۲ تا گل بد می‌خورد، می‌شد چماقی برای زدن کی‌روش که آهای! چطور گلری که ۳ ماه در افت بود و ۳ گل از السد قطر خورد را به جام جهانی می‌بری و آن دیگری را نمی‌بری؟! همین پورعلی‌گنجی و رضاییان و مجید حسینی اگر ضعیف بودند، خود ما رسانه‌ها می‌نوشتیم آقای کی‌روش! آه سیدجلال و وریا تو را گرفت، اما حالا که تیم ملی آبروداری کرده و ۹۰ درصد بازیکنان هم بالاتر از حد توان و پیش‌بینی‌ها ظاهر شده‌اند، می‌گوییم چرا مقابل اسپانیا و پرتغال هجومی بازی نکردیم و آن‌ها را شکست ندادیم! مسئله اصلی این است که به هر حال ما باید یک چیزی بگوییم. حالا هر چه بی‌منطق‌تر و کینه‌توزانه‌تر، بهتر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی