۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر مدافع بوشهری تیم استقلال از روز گذشته به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

به گزارش   خبرورزشی، او که پیش از این دیداری با شفر نداشت از اولین نکاتی که این مربی آلمانی به او گفته با خبرورزشی حرف زد و درباره تصورات و برنامه‌هایش از بودن در چنین تیم بزرگی صحبت کرد.
* اولین تمرین با استقلال چطور بود؟
خوب بود. همه چیز همان‌طور که فکرش را می‌کردم پیش رفت.
* شفر را دیدی؟
بله! او به من خوشامد گفت و برایم آرزوی موفقیت کرد. من هم گفتم که امیدوارم بتوانم در تیم خواسته‌هایی که از من دارد را برآورده کنم.
* خودت چه حسی داشتی؟
خب خیلی خوشحال بودم. حس خوبی داشتم و وقتی دیدم سر تمرین تیم بزرگ استقلال هستم، متوجه شدم در این سال‌ها که فوتبال بازی کرده‌ام در مسیر درستی پیش رفته‌ام که الان در تیم استقلال هستم.
* برخورد بازیکنان و کادر با تو خوب بود؟
همه با من خوب برخورد کردند و من اصلاً حس بدی نسبت به اینکه روز اول است در یک جمع وارد می‌شوم، نداشتم. حتم دارم به زودی از این هم بهتر می‌شود.
* خودت هم جنوبی هستی و خونگرم. این موضوع تا چه حد به تو کمک می‌کند؟
خب قطعاً تأثیر دارد. من آدم گوشه گیری نیستم و بازیکنان تیم هم نشان دادند یک تازه‌وارد را به خوبی به جمع‌شان راه می‌دهند.
* قبل از این وقتی در تمرینات تیم‌های قبلی‌ات شرکت می‌کردی چه تصویری از تمرینات استقلال داشتی و روز گذشته چقدر از این تصوراتت غلط یا درست از آب درآمد؟
خب من در تیم‌هایی بازی کرده بودم که تماشاگر زیادی نداشتند و یا اصلاً تماشاگر نداشتند. سایپا و نفت (تهران) اصلاً تماشاگر ندارند. روز گذشته که در تمرین بودم متوجه حضور تعداد زیادی خبرنگار و عکاس شدم. این اتفاق در تیم‌های قبلی من اصلاً معمول نبود. همیشه این را درباره تیم استقلال می‌شنیدم ولی خب روز گذشته این برایم جالب بود که از لحظه اول بودن در تمرین این تیم تا دقیقه آخر همه کار‌ها و رفتار‌های ما در استقلال زیر نگاه رسانه‌هاست. این برایم جالب بود و نکته مهمی را به من یادآور شد.
* چه نکته مهمی؟
اینکه در این تیم باید بیشتر از همیشه تلاش کنم. بیشتر مراقب رفتارم باشم و به هیچ کاری غیر از تمرینات و مسابقات مشغول نباشم.
* نصرا... عبداللهی در گفت‌وگویی که با ما داشت تأکید کرد بازیکنان تازه‌وارد باید دو برابر تیم‌های قبلی در استقلال تلاش کنند. این را قبول داری؟
قطعاً این کار را خواهم کرد. صددرصد باید تلاش کنم، چون می‌خواهم در استقلال موفق باشم.
* می‌دانی باید با چه بازیکنانی رقابت کنی؟
البته که می‌دانم. من با آقا پژمان، حسینی و چشمی در اردو‌های تیم ملی بوده‌ام و شناخت کامل از آن‌ها دارم. همگی جزو بهترین مدافعان ایران هستند ولی به هر حال حتماً من هم خوب بوده‌ام که شفر مرا انتخاب کرده است. قطعاً اگر قرار باشد یک یا ۹۰ دقیقه برای استقلال بازی کنم بهترین کیفیت فوتبالم را به نمایش می‌گذارم تا ثابت کنم بی‌دلیل به این تیم نیامده‌ام. ضمن اینکه چه در زمین و چه روی نیمکت همه ما به موفقیت استقلال فکر می‌کنیم.
* مسابقات تیم ملی در جام جهانی را دیدی؟
واقعاً حیف شد که حذف شدیم. بدشانسی آوردیم و شایستگی این را داشتیم که به دور بالاتر برویم.
* بین اسپانیا و پرتغال فکر می‌کنی کدام‌یک تا فینال پیش می‌روند؟
من برزیلی‌ام و فقط به این تیم فکر می‌کنم و مسابقاتش برایم مهم است. دوست دارم برزیل قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی