۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نزدیک به یک ساعت به شروع تمرین دیروز استقلال مانده بود و بازیکنان آبی‌پوش یک به یک ماشین‌های خود را پارک می‌کردند و راهی رختکن می‌شدند.

به گزارش   خبرورزشی،  یک پژوی ۲۰۶ سفیدرنگ با آنکه قبل از دیگر بازیکنان به محوطه پارکینگ رسیده بود، اما سرنشین آن از خودرو پیاده نشد تا آنکه ساعت ۱۰:۲۰ سیدمهدی رحمتی به محل تمرین رسید و آن‌گاه که مسیر رختکن را طی می‌کرد، امیرحسین صادقی، بازیکن اسبق استقلال، از همان پژوی ۲۰۶ سفیدرنگ پیاده شد و با صدا زدن کاپیتان استقلال، او را متوقف کرد. رحمتی با دیدن همبازیان سابق خود به سمت امیرحسین رفته و پس از دیده‌بوسی لحظاتی با او همصحبت شده و پس از آن راهی رختکن شد. دقایقی پس از آنکه رحمتی وارد رختکن شد امیرحسین صادقی که مجدداً بعد از صحبت‌های خود با کاپیتان استقلال به داخل خودرو رفته بود، از ماشین پیاده و راهی اتاق وینفرد شفر شد. در دقایقی که کاپیتان اسبق استقلال با سرمربی آبی‌ها مشغول صحبت و شاید هم مذاکره بودند، زمزمه‌های زیادی مبنی بر چرایی حضور امیرحسین صادقی و جلسه او با شفر به گوش می‌رسید و هر یک از بازیکنان و اطرافیان تیم تحلیل‌های متفاوتی داشتند، اما جلسه وینفرد شفر با امیرحسین صادقی پس از حدود ۱۵ دقیقه به پایان رسید و پس از آن صادقی بدون آنکه با دیگر بازیکنان استقلال دیداری داشته باشد و یا حتی دقایق ابتدایی تمرین را نظاره کند، سریعاً محل تمرین را ترک کرد.
صادقی جلسه خود با سرمربی استقلال را یک جلسه خصوصی عنوان کرد و در مورد اینکه آیا احتمال حضور او در استقلال فصل جدید وجود دارد، گفت: فعلاً هیچ چیز معلوم نیست، اما حرف‌های شفر نیز در خصوص دلیل جلسه او با امیرحسین صادقی جالب و شنیدنی بود. سرمربی استقلال دیدار و گفت‌وگوی خود با بازیکن اسبق استقلال را یک دیدار غیرشغلی عنوان کرد و درباره محوریت گفت‌وگوی خود با صادقی گفت: در این دیدار بیشتر با صادقی آشنا شدم و از جام جهانی برزیل با هم صحبت کردیم.
تأیید یا تکذیب حضور صادقی در استقلال از سوی شفر و خوتمرین استقلالد این بازیکن را می‌توان دلیلی بر امکان بازگشت احتمالی کاپیتان اسبق استقلال به جمع آبی‌پوشان دانست. بی‌شک ظرف یکی، دو روز آینده تکلیف این مسئله مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی