نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدو وارث شماره‌ای خواهد بود که ستاره‌های دیگری که معمولاً هافبک بودند در یوونتوس آن را بر تن می‌کردند.

به گزارش خبرورزشی، کریستیانو رونالدو به شکلی به عنوان ستاره جدید یوونتوس معرفی شد که کسی در پوشیدن شماره 7 توسط او شک نکند. در نام کریستیانو عدد 7 به جای حرف T قرار داده شده و باید منتظر روزی باشیم که این لباس برای اولین مرتبه بر تن فوق‌ستاره پرتغالی خواهد رفت. اما او شما هفتی را بر تن خواهد کرد که پیش از این هم ستاره‌هایی می‌پوشیدند که در زمان خود برای بیانکونری بهترین بودند و حالا قرار است کریس وارث جدید آن در تورین باشد.

آنجلو دیلیویو
درحال حاضر 51 ساله است و دیگر کاری به فوتبال ندارد. آخرین تلاش های او در عرصه شهرت به تبلیغات برای سایت‌های شرط بندی برمی‌گردد. پسرش لورنتسو هم محصول آکادمی باشگاه رم است و درحال حاضر در رجینا بازی می کند. آنجلو دیلیویو که 40 بازی ملی در کارنامه دارد اوج فوتبال خود را در دهه 90 و حضور در یوونتوس دید. سال 1993 به عضویت بیانکونری در آمد و تا 1999 در این تیم ماند. شماره هفتی که 186 بازی برای یووه انجام داد، 3 گل بیشتر نزد و هیچ شباهتی به 7 هجومی نداشت.

جانلوکا پسوتو
آن زمان در یوونتوس هنوز رسم نبود که شماره 7 به بازیکن هجومی برسد. بنابراین جانلوکا پسوتو هم مثل دیلیویو هافبکی بود که بیشتر در کارهای دفاعی تمرکز داشت. پسوتو برای اینکه به یوونتوس برسد فصل 95-1994 را در تورینو گذراند. اتفاقی که باعث شد در پایان همان فصل مورد توجه بیانکونری قرار بگیرد. با این حال شماره 7 نصیبش نشد تا اینکه دیلیویو باشگاه را ترک کرد. از سال 1999 تا 2005 پسوتو شماره 7 یووه را به تن کرد. او مجموعا 242 بازی برای بانوی پیر انجام داد که حاصلش تنها 2 گل بود. پسوتو درحال حاضر مدیر ورزشی آکادمی باشگاه است.

حسن صالح‌حمیدزیچ
زمانی که تیم ملی بوسنی‌و‌هرزگووین مثل الان مطرح نبود یک بازیکن اهل این کشور در اروپا می‌درخشید. اوج درخشش صالح‌حمیدزیچ نه در یوونتوس بلکه به 9 سال حضور در بایرن‌مونیخ برمی‌گشت. در سال 2007 وقتی کارش با باواریایی‌ها تمام شد چمدانش را بست و به پیشنهاد یوونتوس بله گفت. او تا سال 2011 درخدمت باشگاه یوونتوس بود و توانست در 61 بازی حضور داشته باشد. حضوری که با 7 گل به پایان رسید.

سیمونه په‌په
یک سالی از بازنشستگی‌اش می‌گذرد و الان در 34 سالگی مشغول گذراندن دوره‌های مربیگری است. سیمونه په‌په فوتبالش را در آکادمی رم آغاز کرد و محصول این باشگاه است اما بهره‌اش را یوونتوسی‌ها بردند. په په از سال 2010 تا 2015 به مدت 5 سال با بانوی‌پیر همراه بود و در نقش وینگر شماره 7 را به تن داشت. 76 بازی و 12 گل حاصل کار په‌په در تورین بود. او سپس بازی در کیه‌وو و پسکارا را نیز تجربه کرد.

سیمونه زازا
بالاخره یک مهاجم پیراهن شماره 7 یوونتوس را به تن کرد. سیمونه زازا برای اولین بار در سال 2013 مورد توجه یوونتوسی‌ها قرار گرفت. مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند او را برای کسب تجربه بیشتر به ساسوئولو قرض دهند. 20 گل در 2 فصل برای ساسوئولو باعث شد یووه این بازیکن را به تیم برگرداند و با رفتن په‌په، شماره 7 را تنش کند. تورین اما جایی نبود که زازای جوان بتواند در پیشرفت کند. بنابراین پس از یک فصل بازی و زدن تنها 4 گل به تیم های وستهام و والنسیا قرض داده شد. او هم اکنون عضو والنسیا است و امید اصلی گلزنی خفاش‌ها به حساب می‌آید.

خوان کوادرادو
همین چند روز پیش داشت در جام جهانی همراه با تیم ملی کلمبیا مقابل انگلیس بازی می‌کرد و فکر نمی‌کرد در بازگشت به تورین دیگر شماره 7 تیم نباشد. کوادرادو که از سال 2009 حضور در باشگاه‌های ایتالیایی همچون اودینزه، لچه و فیورنتینا را تجربه کرده بود، سال 2015 تصمیم گرفت به چلسی برود و شانسش را در لیگ برتر امتحان کند. اگرچه عملکرد بدی نداشت اما 2 سال بعد به این نتیجه رسید بازگشت به فوتبال ایتالیا و پوشیدن پیراهن یووه می‌تواند بیشتر برایش موثر واقع شود. بعد از 2 فصل بازی به طور قرضی، یوونتوسی‌ها سال 2017 کوادرادو را به طور دائم از چلسی خریدند و شماره 7 را به او دادند. حالا خوان باید به فکر انتخاب یک شماره دیگر باشد.

و کریس رونالدو
چند روز پیش از رسمی شدن حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس پیراهن شماره 7 با نام او در فروشگاه‌های رسمی بانوی‌پیر به فروش می‌رسید. انتظار می‌رود رونالدو با گل‌هایش بتواند از این میراث به خوبی محافظت کند و مطرح‌ترین 7 تاریخ یووه باشد.

میراث قدیمی‌ها بر تن رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی