نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نسبت به تجمع طرفداران این تیم مقابل وزارت ورزش وجوانان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در مقابل وزارت ورزش وجوانان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت مدیریتی در این باشگاه شدند.
حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص نگرانی طرفداران این تیم و تجمعی که صبح امروز رخ داده، گفت: شنیده‌ام طرفداران مقابل وزارتخانه رفته‌اند و از اینکه آن‌ها این همه ناراحت هستند، حسرت می‌خورم.
وی افزود: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و به شخصه همیشه سعی کردم پاسخگوی خوشحالی و ناراحتی طرفداران تیم باشم. الان هم وقتی می‌بینم تماشاگران این تیم این همه ناراحت هستند من هم ناراحت می‌شوم و امیدوارم شرایط را به شکلی پیش ببریم که آن‌ها آرامش خیال پیدا کنند.
زمانی تاکید کرد: هدف مدیریت باشگاه استقلال بستن یک تیم خوب و قوی برای لیگ هجدهم بوده و اگر چه نقل و انتقالات باشگاه چندان قوی نبود، اما تیم مدیریتی باشگاه همچنان تلاش می‌کند تا بازیکنانی را جایگزین ستاره‌های جدا شده کند. طرفداران استقلال مطمئن باشند که ما کوتاهی نخواهیم کرد.
وی در پایان در خصوص اینکه آیا قرار است نشستی در قالب جلسه هیأت مدیره برگزار شود یا خیر، گفت: بعید می‌دانم فعلا جلسه‌ای در پیش داشته باشیم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی