۰
یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران با پیراهن فولاد خوزستان را دارد، یکی از کسانی است که از این باشگاه به AFC شکایت کرده است.

به گزارش خبرورزشی، رضا نوروزی پیگیر این شکایت است که ادامه این پیگیری‌ها می‌تواند پرسپولیسی‌ها را با یک چالش بزرگی مواجه کند.
حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس چندی پیش به ما گفته بود نوروزی حتی پاسخ تماس‌های مان را هم نمی‌دهد تا بتوانیم با او ارتباط بگیریم و در خصوص تسویه حساب یا گرفتن تخفیف و زمان با این بازیکن صحبت کنیم و...
نوروزی نیز در مصاحبه‌ای با روزنامه خبرورزشی اعلام کرده بود ۳۶۰ میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد و برای دریافت مطالباتش مجبور شده به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند، چون در غیر این صورت، پرسپولیسی‌ها حاضر به پرداخت مطالبات این بازیکن نمی‌شدند.
برای حل مشکل، باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر وارد عمل شده و قبل از آرای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، با رضا نوروزی تسویه حساب کند. از سوی دیگر، زمانی بیشتری نیز برای گرفتن تخفیف از نوروزی وجود ندارد و ادامه این روند می‌تواند برای باشگاه پرسپولیس گران تمام شود، زیرا AFC به خاطر شرایط باشگاه‌های ایرانی بار‌ها تهدید کرده که اگر آن‌ها وضعیت مالی شان را سر و سامان ندهند، آرای سختگیرانه‌ای علیه شان صادر خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی