۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای خبر قرارداد ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی سروش رفیعی را تکذیب کرد!

به گزارش خبرورزشی،  در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: «باشگاه پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی که برای قهرمان ایران و تکرار این قهرمانی وجود دارد تمام تلاش خود را برای در اختیار داشتن یک تیم قدرتمند به کار بسته است. از جمله این اقدامات فعالیت مثمرثمر در فصل نقل و انتقالات بود که در جریان آن جذب سروش رفیعی یکی از خرید‌های خوب این فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به حساب می‌آید. در این ارتباط طی روز‌های گذشته شاهد درج شایعات و اخبار غیر موثقی بودیم که رقم این انتقال را ۵/۴ میلیارد تومان اعلام کرد. باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب شدید پرداخت رقم یادشده اعلام می‌دارد انتشار اخباری از این دست را با توجه به روشن بودن آثار سوء آن روی انسجام داخلی یک تیم ورزشی و ایجاد موج روانی علیه آن‌ها اقدام علیه منافع پرسپولیس و هوادارانش، فریب افکار عمومی و ایجاد دودستگی می‌داند و...»
آنچه خواندید بیانیه باشگاه پرسپولیس بود که البته بدون ضمیمه اصل قرارداد سروش رفیعی منتشر شد. کاش دوستان به جای انتشار بیانیه، اصل قرارداد این هافبک شیرازی را چاپ می‌کردند تا ما هم از اشتباه دربیاییم! ما نه به سیاست باشگاه کاری داریم و نه دنبال ایجاد دودستگی در پرسپولیس هستیم و به شدت معتقدیم آنچه بین بازیکنان اختلاف و دودستگی ایجاد می‌کند عدم صداقت است. به فرض اگر قرارداد سروش رفیعی برای یک سال و نیم ۵/۴ میلیارد تومان هم باشد در فوتبال حرفه‌ای ایرادی ندارد. در فوتبال دنیا هم همین‌طور است. لیونل مسی یک قیمتی دارد و اومتیتی فرانسوی بارسا هم یک قیمت و قرار هم نیست ستاره تیم به اندازه مدافع بارسا پول بگیرد.
در دنیای حرفه‌ای فوتبال همه امروز می‌دانند کریستیانو رونالدو سالانه ۳۰ میلیون یورو خالص (بدون مالیات) از باشگاه یوونتوس دریافت می‌کند. با توجه به اینکه اعتبار این قرارداد ۴ ساله است، ستاره پرتغالی تا پایان حضور خود در یوونتوس مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو خالص از باشگاه ایتالیایی درآمد خواهد داشت. آیا انتشار این رقم و مبلغ در تمام رسانه‌های دنیا باعث ایجاد دودستگی نزد بازیکنان تیم یوونتوس شد؟!
باور کنید این حرف‌ها و بیانیه‌ها در فوتبال حرفه‌ای محلی از اعراب نداشته و خریداری هم ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی