نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم والیبال خاتم اردکان با پیروزی در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا توانست عنوان نخست این پیکارها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرورزشی،  رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا امروز به میزبانی میانمار پیگیری شد و تیم والیبال خاتم اردکان، نماینده ایران در این روز از مسابقات توانست به پنجمین پیروزی خود دست پیدا کند.
شاگردان عباسعلی میرحسینی در پنجمین مسابقه خود برابر آتروی قزاقستان قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دهند. به این ترتیب تیم والیبال خاتم اردکان توانست عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند تا ستاره‌های کویر از نایب قهرمانی لیگ ایران به قهرمانی آسیا برسند.
باشگاه خاتم اردکان، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال که جایگزین بانک سرمایه منحل شده است در مرحله مقدماتی در گروه A. با نمایندگان قزاقستان و ژاپن همگروه بود و توانست این دو حریف را شکست دهد. نماینده ایران در سومین بازی خود توانست از سد نماینده تایلند عبور کند و در چهارمین مسابقه هم نماینده تایلند را شکست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی