نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه حواشی عجیب اخیر ورزش بانوان ملی پوش قهرمان دومیدانی آسیا را به مجموعه ورزشی انقلاب راه ندادند.

لیلا رجبی: انگار من ایرانی نیستم
به گزارش خبرورزشی، مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب لیلا رجبی که در دوران ورزشی حرفه ای خود توانسته مقام های بسیاری برای تیم ملی دو میدانی ایران کسب کند را به این مجموعه راه ندادند. این بانوی دو میدانی کار در توضیح این ماجرا متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در این ارتباط چنین نوشت:
القصه من شنبه بعد از مدت‌ها برای تمرین و شاید برای یاداوری خاطرات ده ساله تمرین و مسابقه و دیدار با ورزشکارانی که عمری را با خیلی هایشان گذراندم به مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران رفتم و‌ای کاش که نمیرفتم چرا که بعد از این همه سال تلاش برای این بالا بردن این پرچم در کشور‌های مختلف مرا برای تمرین ساده ایی به آن مجموعه راه ندادند و گفتند که تو دیگر نمیتوانی اینجا تمرین کنی و از همان راهی که آمدی برگرد انگار که مرا نمی‌شناختند، تلاش‌های سال‌های گذشته مرا در این مجموعه ندیده بودند و انگار که من ایرانی نبودم... آنجا بود که دلم شکست، بغض گلویم را گرفت و اگر کسی در آن اطراف نبود شاید برای خودم و این همه سالی که برای سربلندی کشورم گذاشتم زار زار گریه می‌کردم. من حتی زمانی که زیر پرچم ایران در مسابقات مختلف شرکت میکردم هم زمانی که برای اردوی ورزشی به بلاروس میرفتم با وجودی که تابعیتم را عوض کرده بودم هم باز آنجا از احترام برخوردار بودم و از همه امکانتشان استفاده میکردم، ولی حالا و در ایران...
من و امثال من تا زمانی که هستیم و میتوانیم در مسابقات مختلف برای کشور مسابقه دهیم برای مسئولین ورزش کشور اهمیت داریم... خدا نکند که ورزشکاری در دوره بعد از ورزش قهرمانی در زندگی پر مشقت امروزه دچار مشکل شود که توقع کمک و دستگیری از آن دوستان مسئول میشود زهی خیال باطل و چه خوب گفته اند در ادبیات ضرب‌المثل ما که پهلوان زنده را عشق است و وای به حال ما اگر روزی بیوفتیم به زیر که فقط در این وانفسا خدا به فریادمان برسد.
من در تمام این سال‌ها هر چقدر که از مسئولین ورزشی کشور بی اعتنایی و بی احترامی دیدم، ولی در عوض از هموطنام چیزی جز عشق و محبت و مهر ندیدم و به همین خاطر همیشه در راهم برای کسب افتخار برای این مردم ثابت قدم بودم و این افتخار نصیبم گردید که بتوانم سال‌ها با پرچم مقدس ایران در مسابقات مختلف جهانی، المپیک و آسیایی در حد توانم برای این کشور بجنگم.
ولی حالا...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی