۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در خصوص اتفاقات عجیب بازی با استقلال خوزستان گفت: حتماً این قول را می‌دهم که دو امتیاز از دست رفته را در ورزشگاه آزادی مقابل نفت مسجدسلیمان جبران خواهیم کرد.

به گزارش خبرورزشی، گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که در ابتدای نیمه دوم بازی به جای امید عالیشاه به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت، در خصوص اتفاقات عجیب بازی با استقلال خوزستان حرف می‌زند.
* جو بازی چطور بود؟
واقعاً تعجب کرده بودم و حیرت‌زده آن منظره‌ها را نگاه می‌کردم. من چنین فضایی را تجربه نکرده بودم و اتفاقات بازی خیلی برایم عجیب بود، چون هرچه بود، اجازه نداد بازی ما شکل بگیرد. گرمای زیاد و سنگباران اجازه نداد ما بازی همیشگی‌مان را ارائه دهیم و در حد انتظار ظاهر شویم.
* خودت هم به عنوان بازیکن جایگزین آمدی و به جز یک شوت کم‌جان، تأثیری در بازی نداشتی.
بالاخره در آن فضا کار خیلی سخت بود. توپ چندانی هم گیرم نیامد و در آن صحنه نمی‌توانستم ضربه محکم‌تری به توپ بزنم.
* اما قبول کن که انتظار از مدافع عنوان قهرمانی بیشتر است.
من دنبال بهانه نیستم، اما باور کنید گرما و سنگباران، رمق بازیکنان ما را گرفته و موجب شد بازیکنان در فضایی پراسترس و پر از وحشت و ترس بازی کنند. با این وجود حتماً این قول را می‌دهم که دو امتیاز از دست رفته را در ورزشگاه آزادی مقابل نفت مسجدسلیمان جبران خواهیم کرد.
* گلزنی‌ات هم متوقف شد؟
مقابل فولاد گل خوبی زدم. گلی که به دلم چسبید. باور کنید هیچ بازیکنی هم از گلزنی بدش نمی‌آید خصوصاً اگر آن بازیکن مهاجم باشد، اما گفتم که فرصت چندانی گیرم نیامد.
* از دست دادن دو امتیاز برای تیم‌تان گران تمام نمی‌شود؟
بالاخره فصل طولانی است و در طول فصل ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد، اما پرسپولیس حتماً امسال هم کمترین نوسان را داشته و شانس اول قهرمانی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی