نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم پرسپولیس تأکید کرد، او و دیگر سرخپوشان تنها به خاطر پرسپولیس در این مجموعه حضور دارند.

به گزارش   خبرورزشی ، حسین ماهینی در حاشیه تمرین عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران و تعدادی از هواداران این تیم اظهار داشت: تک تک ما به خاطر پرسپولیس اینجا هستیم. از مدیرعامل باشگاه گرفته تا هوادار خردسالی که اینجا در محل تمرین تیم است.

وی افزود: پرسپولیس همان‌قدر که هوادار دارد 10 برابر آن دشمن دارد. یکسری در بین خودمان هستند  که مشکل درست می‌کنند. ما نباید دشمن‌شاد شویم. اینجا فقط و فقط پرسپولیس مهم است. اگر اختلافی بوده دیگر نیست. من قبول دارم که نباید بعد از آن بازی آن صحبت‌ها را رسانه‌ای می‌کردم. اشتباه کردم. هر اختلافی و بحثی است باید بین خانواده خودمان حل شود. ما نباید دشمن‌شاد شویم.

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپویس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با دو پنجره بسته قهرمان لیگ شد و ما می‌خواهیم این روند ادامه پیدا کند. این فصل خودتان می‌بینید که هر کاری می‌کنند تا ما را متوقف کنند، من نمی‌خواهم فقط من را تشویق کنید یا فلان بازیکن را، اینجا باید فقط نام پرسپولیس شنیده شود. اگر یک بازیکن بد کار کرد باید او را تشویق و حمایت کنید. برانکو را تشویق کنید که این مرد بزرگ تا این حد توانسته در پرسپولیس موفق باشد، ما همه اینجا یک خانواده هستیم.

ماهینی در پایان خاطرنشان کرد: از این پس باید هر اختلافی در تیم پیش آمد در خانه خودمان حل شود. ما نباید دشمن‌شاد شویم. مطمئن باشید با همین 12 نفر که هستیم امسال حتی اگر نیم‌فصل هم کسی به ما اضافه نشود، قهرمان لیگ خواهیم شد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی