نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه اعزام ملی‌پوشان کشتی به جاکارتا، مسئولان ورزش استان‌های تهران و البرز برای افزایش روحیه مسافران بازی‌های آسیایی و تشویق ملی‌پوشان خود در اردوی تیم‌های ملی حاضر شده، ضمن تماشای تمرین کشتی‌گیران اعزامی، به خوش‌وبش با اردونشینان پرداختند.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی: کاروان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به ترتیب پنج‌شنبه هفته جاری و شنبه آینده ساعت ۲۲ از طریق کوالالامپور به اندونزی پرواز می‌کنند. در آستانه اعزام ملی‌پوشان کشتی به جاکارتا، مسئولان ورزش استان‌های تهران و البرز برای افزایش روحیه مسافران بازی‌های آسیایی و تشویق ملی‌پوشان خود در اردوی تیم‌های ملی حاضر شده، ضمن تماشای تمرین کشتی‌گیران اعزامی، به خوش‌وبش با اردونشینان پرداختند.
در این دیدار صمیمانه رسول خادم، حمید بنی‌تمیم و جواد نورمحمدی (رئیس، نایب‌رئیس فدراسیون و رئیس کمیته امور استان‌ها) حضور داشتند، رضا گل‌محمدی و امیر غفرانی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های تهران و البرز، حسن حمیدی و حمید یاری سرپرست و رئیس هیئت کشتی این استان‌ها بعد از پایان تمرین اردونشینان، به همراه مسئولان فدراسیون کشتی و کشتی‌گیران این دو استان در سالن کنفرانس خانه کشتی عبدا... موحد حضور یافته و از زحمات مربیان و کشتی‌گیران تقدیر و با اهدای جوایز نقدی به مصطفی حسین‌خانی و بهنام مهدیزاده ۷۴ کیلوی کشتی آزاد و ۱۳۰ کیلوی کشتی فرنگی (استان تهران)، علیرضا کریمی ۹۷ کیلوی کشتی آزاد، یوسف قادریان و حسین نوری ۸۲ و ۸۷ کیلوی کشتی فرنگی (استان البرز) در آستانه اعزام کاروان کشتی، زمینه تقویت روحیه و ایجاد انگیزه آن‌ها را فراهم کردند.
سال‌های گذشته در آستانه اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات مهم و معتبری نظیر بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان یا بازی‌های‌آسیایی، مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان مازندران با حضور در محل اردوی تیم‌های ملی کشتی و پرداخت جوایز نقدی روحیه‌بخش، مشوق آن‌ها برای کسب افتخار و مدال در مسابقات می‌شدند، اما این بار مازنی‌ها طی مراسم باشکوهی در هتل المپیک با حضور استاندار و سایر مسئولان ورزشی و سیاسی با اهدای جوایزی، تمام ورزشکاران مازنی اعزامی به جاکارتا را تجلیل و تشویق کردند.
بعد از مراسم خاطره‌انگیز مازنی‌ها با مسئولان استان‌شان در هتل المپیک، مسئولان ورزش تهران و البرز هم از روی دست آن‌ها تقلب کرده، هرچند بدون همراهی استاندار و... با حضور در خانه کشتی، ملی‌پوشان خود را تشویق کردند. شنیدیم خوزستانی‌ها و قمی‌ها جداگانه از مهرداد مردانی و علی‌اکبر حیدری تنها ملی‌پوشان ۶۰ و ۹۷ کیلوی خود در تیم ملی کشتی فرنگی تجلیل کرده‌اند.
اما گویا فعلاً فقط مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان فارس، برای تقویت روحیه و تشویق برادران محمدعلی گرایی نفر سوم جهان و یکی از امید‌های اصلی کسب مدال کشورمان در ۷۸ کیلوی کشتی فرنگی و محمدرضا گرایی یکی از جوانان شایسته و پرتوان ۶۷ کیلو در پیکار‌های اندونزی، هیچ اقدامی انجام نداده‌اند!
مسئولان محترم استان فارس، فرنگی‌کاران شنبه پرواز می‌کنند، امروز که با بی‌توجهی و کم‌لطفی این دو برادر پرتلاش و بی‌حاشیه را از یاد برده‌اید! ان‌شاءا... وقتی محمدعلی گرایی در جاکارتا طلا گرفت و محمدرضا هم خوش درخشید، شبانه‌روز در فرودگاه شیراز بَست ننشینید، برای شرکت در مراسم استقبال و گرفتن عکس یادگاری با برادرانِ شایسته گرایی، همدیگر را زیر دست و پا لِه نکنید، لطفاً!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی