نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اقدام اسدی شایسته نبوده و او که به عنوان نماینده فوتبال ایران در تیم امید حضور داشته نباید این رفتار را انجام می‌داد.

به گزارش خبرورزشی، مرتضی فنونی‌زاده، درباره اخراج محمد امین اسدی از اردوی تیم امید،‌گفت: اسدی در تیم‌های پایه پرسپولیس رشد کرد و او را به طور کامل می‌شناسم. اینکه او توانسته به اردوی تیم امید برسد اتفاقی نبوده است و بر اساس توانی که داشته توانسته به این جایگاه برسد.
وی افزود: متاسفانه شنیدم او عملی انجام داده که شایسته نظم اردو نبوده و مسئولان تیم امید و کادرفنی او را جریمه کردند. قطعا باید نظم اردوی تیم امید حفظ شود و بازیکنی که خطا کرده جریمه شود تا در آینده ورزشی خود رفتار بهتری داشته باشد. گاهی برخی جرایم به سود بازیکن است و این مسئله می‌تواند باعث شود تا بازیکن در آینده رفتاری پخته‌تر و کاملتر داشته باشد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اعتقاد دارم جریمه بازیکن نباید باعث نابودی یک فرد شود. جریمه باید تاثیر تربیتی و آموزشی داشته باشد. در کل بازهم تأکید می‌کنم اقدام این بازیکن شایسته نبوده و او که به عنوان نماینده فوتبال ایران در تیم امید حضور داشته نباید این رفتار را انجام می‌داد. در فوتبال نظم حرف اول را می‌زند. امروز با محمد پنجعلی، مرتضی کرمانی‌مقدم، سعید عزیزیان و فرهاد کاظمی در جایی حضور داشتیم و همه این بزرگان تأکید داشتند که جریمه نباید باعث نابودی بازیکن شود. امیدوارم در اردوهای آینده و تمرینات بعدی این بازیکن متنبه شود و به او کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی