نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اینتر در آستانه دومین بازی تیمش در فصل جدید سری A از تاکتیک‌های خود در بازی اول که در آن شاگردانش مغلوب ساسولو شدند دفاع کرد.

اسپالتی: قبل از یوونتوس، باید رم و ناپولی را به چالش بکشیم

به گزارش خبرورزشی، لوچانو اسپالتی، امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل تورینو در هفته دوم سری A، به باخت هفته گذشته شاگردانش در خانه ساسولو اشاره کرد و گفت: می‌توانیم به عقب برگردیم و ببینیم که برخی کارهای‌مان بهتر جواب داده‌اند اما من همچنان معتقدم که برنامه تاکتیکی ما برای بازی مقابل ساسولو درست بود. در جریان آن بازی، مشکل تیم ما نداشتن اتحاد و اعتماد به نفسی بود که در هفته‌های پایانی فصل گذشته برای کسب رتبه چهارم نشان دادیم. با این حال من بازیکنانم را می‌شناسم و با دیدن شیوه تمرینات آنها می‌گویم که همه چیز حل خواهد شد.
اسپالتی درباره تورینو هم اظهار داشت: تورو همیشه با خنجرهایی پنهان به میدان می‌رود. ما باید خیلی خوب بازی کنیم تا پیروز شویم، حالا می‌خواهد بازی‌‌‌مان زیبا باشد یا نه. باید از هرگونه محدودیتی فراتر برویم و آماده باشیم.
سرمربی اینتر در پاسخ به این سؤال که آیا این فصل تیم او می‌تواند اسکودتو را از چنگ یوونتوس به عنوان مدعی اصلی قهرمانی خارج کند، هم گفت: اینتر تیم قدرتمندی است پس وظیفه ماست که فصلی قوی هم داشته باشیم. نمی‌دانم که آیا ما اصلی‌ترین رقیب یوونتوس در کورس قهرمانی هستیم یا نه چون فکر می‌کنم که ما ابتدا باید رم و ناپولی را به چالش بکشیم، دو تیمی که فصل گذشته بالاتر از ما فصل را به پایان رساندند، البته اگر فقط براساس بازی‌مان مقابل ساسولو شانس قهرمانی‌مان را ارزیابی کنیم، باید گفت که ما رقیب هیچ تیمی نخواهیم بود چون باید به مراتب بهتر از این‌ها بازی کنیم. باید شروع به کسب نتیجه کنیم. ما به هواداران‌مان مدیون هستیم و حق آنها بیش از اینهاست.
وضعیت راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی اینتر و اینکه آیا او به بازی مقابل تورینو می‌رسد یا نه آخرین موضوعی بود که اسپالتی درباره‌اش توصیح داد و گفت: ناینگولان در فهرست است اما باید مراقب او باشیم چون نظر کادر پزشکی درباره او بسیار حیاتی است. خطراتی وجود دارد و ما تصمیم خواهیم گرفت که چه کاری انجام دهیم.
اینتر فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23 به وقت تهران میزبان تورینو است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی