۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای پایانی نقل‌و‌انتقالات اروپا هنوز چند بازیکن مطرح و باتجربه تیم ندارند.

به گزارش خبرورزشی ، در روزهای پایانی پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی اروپا هستیم و هنوز ستاره‌های بزرگ و باتجربه‌ای هستند که نتوانسته‌اند تیم جدیدی برای خودشان انتخاب کنند. ساعت‌ها به سرعت برای این بازیکن‌ها می‌گذرند و باید ببینیم در نهایت آنها چه تصمیمی برای ادامه فوتبال‌شان خواهند گرفت. تیم منتخبی از 11 بازیکن بین بازیکن‌های آزاد را انتخاب کرده و به شما معرفی می‌کنیم.

دروازه‌بان: اسکار اوستاری

با سابقه بازی در ساندرلند و تیم ملی آرژانتین این روزها تیم ندارد. او با تیم اطلس مکزیک قراردادش را فسخ کرده و در اروپا به دنبال باشگاه جدید است. این سنگربان 32 ساله عضو ختافه و آلمریا در اسپانیا و ایندیپندنته، بوکاجونیورز و نیوولز اولدبویز در آرژانتین بوده است.

مدافع راست: گلن جانسون

با سقوط استوک‌سیتی گلن جانسون مدافع سابق چلسی، لیورپول و وستهم از این تیم کنار گذاشته شد. بازیکنی با سابقه 54 بازی ملی در انگلیس حالا پیشنهاد خاصی از تیم‌های سطح اول انگلیس ندارد و در روزهای پایانی شاید مقصد غیرمنتظره‌ای داشته باشد.

مدافع وسط: جان تری

هنوز روزهای شیرین جان تری در چلسی را به یاد می‌آوریم. او در دوراهی خداحافظی یا حضور در یک تیم دیگر راهی لیگ چمپیونشیپ شد تا برابر چلسی بازی نکند. بعد از ناکامی در صعود به لیگ برتر با استون‌ویلا از این تیم جدا شد. شاید چین یا آمریکا مقصد تری 37 ساله باشد.

مدافع وسط: جیمز کالینز

مدافع ولزی 35 ساله وستهم‌یونایتد بعد از 6 سال از این تیم جدا شد. این روزها کالینز امیدوار است باشگاه وستهم را متعاقد کند قرارداد دیگری با او ببندند، اما بعید است پیگرینی قبول کند او وارد لیست تیمش شود. کالینز در کاردیف‌سیتی و استون‌ویلا هم سابقه بازی دارد.

مدافع چپ: پاتریس اِورا

بعد از اینکه منچستریونایتد را ترک کرد بیشتر با حاشیه‌ها همراه شد. پاتریس اِورا بعد از حضور در یوونتوس به مارسی رفت و پس از محرومیتِ حاصل از درگیری با هواداران راهی وستهم شد. دوران کوتاهش در وستهم تمام شده و در 37 سالگی مشتری خاصی ندارد.

هافبک: یحیی توره

قهرمان سه دوره لیگ برتر انگلیس سرانجام از تیمِ پپ گواردیولا جدا شد. قرار بود یحیی توره خیلی زودتر جدا شود اما ماند و فصل قبل هم قهرمانی لیگ را جشن گرفت. ستاره ساحل‌عاجی سابق منچسترسیتی، بارسلونا و موناکو پیشنهاد وستهم را فعلاً رد کرده و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده‌اش دارد.

هافبک: آلبرتو آکیلانی

بعد از دوران ناموفق در لیورپول، ستاره سابق رم از کانون توجه دور شد. با این حال در فیورنتینا و اسپورتینگ‌لیسبون روزهای خوبی را سپری کرد. این هافبک ایتالیایی فصل قبل به لاس‌پالماس پیوست اما با جدایی از این باشگاه در 34 سالگی در جست‌و‌جوی یک تیم جدید است.

هافبک: کلودیو مارکیزیو

در تمامی روزهای خاطره‌انگیز کنار یوونتوس بود و 7 قهرمانی سری A را جشن گرفت. کلودیو مارکیزیو از تیمِ آلگری جدا شد چرا که مصدومیت‌ها او را از ترکیبِ بانوی‌پیر دور کرده بود. گفته می‌شد در 32 سالگی پیشنهادهای خوبی دارد و شاید راهی موناکو شود. پس از آن هم خبر حضور او در تیم‌های مطرح پرتغالی مطرح شد.

هافبک: سمیر نصری

هافبک فرانسوی با سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی سال قبل از این تیم جدا شد و اتفاق‌ها باعث شد حالا بدون تیم باشد. هافبک سابق مارسی و آرسنال در ترکیه برای تیم آنتالیااسپور بازی کرد اما به‌دلیل دوپینگ محروم شد. فعلاً هم محروم است اما قطعاً در 31 سالگی قصد خداحافظی ندارد.

مهاجم: حاتم بن‌عرفه

در نیوکاسل و هال‌سیتی روزهای خوبی نداشت، ولی به نیس رفت و احیا شد. درخشش در نیس باعث شد پاری‌سن‌ژرمن جایگاهی بین ستاره‌هایش برای او در نظر بگیرد اما با خریدهای بزرگ‌تر بن‌عرفه به حاشیه رفت و در نهایت از تیم جدا شد. بن‌عرفه در 31 سالگی به عنوان بازیکن آزاد به دنبال حضور در تیمی دیگر است.

مهاجم: جوزپه روسی

بازیکن قدیمی منچستریونایتد در ویارئال جایگاه خوبی در فوتبال برای خودش پیدا کرد. به ایتالیا برگشت و در فیورنتینا هم عملکرد خوبی داشت، اما بعد از یک فصل ناموفق در جنوا حالا عضو هیچ تیمی نیست. روسی هم 31 ساله است و هنوز امیدوار است در تیم خوب دیگری بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی