۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمی‌شد بهتر، محترمانه‌تر و بدون اینکه خدشه‌ای به جایگاه و اعتبار سرمربی تیم ملی وارد شود، برای ادامه سرمربیگری اشکانی تا خاتمه رقابت‌های جهانی بوداپست اقدام و عمل کرد؟!

خبرورزشی/ مهدی شیروانی: علی اشکانی برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ بوداپست به عنوان سرمربی ابقا شد. بنابر اعلام احد پازاج مدیر تیم‌های ملی امید و بزرگسالان، فردای روز بعد از جلسه شورای فنی، جلسه‌ای چند ساعته میان او (به عنوان فردی که شورای فنی، مأموریت انتخاب سرمربی تیم ملی را بر عهده‌اش گذاشته است) با علی اشکانی سرمربی تیم ملی برگزار شده و پازاج دغدغه‌های شورای فنی و خودش (مدیر تیم‌های ملی) را با او مطرح کرده، اشکانی هم پذیرفته و قول داده دغدغه‌های به‌حق فنی و مدیریتی مطرح شده را با کمک تمام بزرگان کشتی فرنگی برطرف کند.
انصافاً با این روش تحقیرآمیزی که هدایت تیم ملی کشتی فرنگی را به علی اشکانی سپردید، می‌خواهید در مسابقات قهرمانی جهانی ۲۰۱۸ مجارستان قدرتنمایی کنید؟! نمی‌شد بهتر، محترمانه‌تر و بدون اینکه خدشه‌ای به جایگاه و اعتبار سرمربی تیم ملی وارد شود، برای ادامه سرمربیگری اشکانی تا خاتمه رقابت‌های جهانی بوداپست اقدام و عمل کرد؟! آیا برای قدرتنمایی شورای فنی، معقولانه است جایگاه سرمربی تیم ملی را تضعیف کنیم؟!
یعنی با عدم اعتراض اشکانی به حق‌کُشی یا ناداوری در مسابقه بهنام مهدیزاده، دلسوزی عضو محترم شورای فنی برای مهدیزاده و مخالفت با عدم اعتراض به‌موقع کوچ و سرمربی! در دفاع از مهدیزاده به تصمیم داوران، ضعف مدیریتی و فنی اشکانی مشهود شد؟! مسابقه‎ای که با امتیاز مساوی به سود حریف خاتمه یافت، اگر اشکانی اعتراض کرده و با ردّ اعتراضش، یک امتیاز بادآورده به‌‎ حساب حریف ریخته می‌شد، همین دلسوزان عزیز معترض، نمی‌گفتند اگر اعتراض اشکانی نبود، شاید مهدیزاده با همان نتیجه مساوی برنده می‌شد؟! متأسفانه گویا بعضی‌ها دوست دارند از فرصتی که فدراسیون کشتی در اختیارشان قرار داده، برای نمایش قدرت استفاده کنند!
نگارنده به همان دلیلی که رفتار شورای فنی کشتی آزاد با محمد طلایی را دونِ شأن سرمربی تیم ملی کشتی آزاد دانست، به همان دلیل نسبت به رفتار شورای فنی کشتی فرنگی با علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مخالف است.
اصلاً چرا شورای فنی کشتی فرنگی مثل شورای فنی کشتی آزاد سخنگو ندارد تا فقط او نظرات شورا را اعلام کند و هرکس اقدام به انتشارِ نظر شخصی خودش نکند؟! وقتی بزرگانی مثل منصور برزگر، ابراهیم جوادی، محمدحسین محبی، عسگری‌محمدیان و حسن حمیدی می‌پذیرند مجید خدایی، جوان شایسته و عضو شورای فنی به عنوان سخنگوی این مجموعه، برای جلوگیری از ایجاد تنش و حاشیه نظرات و تصمیمات را مطرح کند، چرا حسین ملاقاسمی (برای بازیابی سلامت ایشان دعا می‌کنیم) رحیم علی‌آبادی، بهرام مشتاقی، محمد دلیریان، عبداله چمن‌گلی، محمدحسین مرعشیان و حسن رنگرز از میان خود، یک نفر را به عنوان سخنگو معرفی نمی‌کنند تا از مسائل حاشیه‌ساز و برهم زننده آرامش تیم ملی جلوگیری شود؟! یعنی جوانان تحصیلکرده، با تجربه مدیریت فنی و اداری مثل رنگرز، مرعشیان یا چمن‌گلی نمی‌توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی