نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم شلاسک وروتسواف لهستان گفت: همه تیم‌های مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند اما به زودی آن پرسپولیس باصلابت را خواهید دید.

احمدزاده: به زودی پرسپولیس با صلابت را می‌بینید
به گزارش خبرورزشی،  فرشاد احمدزاده در خصوص دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال، بازی‌های پرسپولیس و همچنین تعجب لهستانی‌ها از اینستاگرام او صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
* بازی اخیرتان را که در لیگ لهستان باختید.
به هرحال همه بازی‌ها سخت است، اما ما متاسفانه دچار بدشانسی هم شده‌ایم. در همین بازی اخیر مثل سایر بازی‌ها ۵-۶ موقعیت به دست می‌آوریم، اما گل نمی‌زنیم و بعد یک گل کاملا الکی می‌خوریم که اگر فیلم آن را ببینید خنده‌تان‌ می‌گیرد. در همین بازی ضربه تیم حریف به سر بازیکن ما برخورد کرد و بعد این توپ کمانه کرد و در نهایت مقابل پای بازیکن حریف افتاد و ما گل خوردیم. با همه این بدشانسی‌ها، اما باید بگویم که وضعیت تیم خوب است و امیدواریم در ادامه مسابقات با تمرینات بیشتر، بهتر هم شویم.
* خودت هم خیلی خوش‌شانس نیستی و یک ضربه دیدنی در بازی آخر زدی که توپ به تیر دروازه خورد.
من هم بدشانس هستم و این بدشانسی برای من هم به وجود آمده است. اگر کمی خوش‌شانس بودم تا اینجای لیگ باید ۵-۶ گل می‌زدم و ۵-۶ پاس گل می‌زدم. با این همه خدا را شکر در همه بازی‌ها ۹۰ دقیقه بازی می‌کنم و مربی و رسانه‌ها از من رضایت دارند.
* رابطه‌ات با خبرنگاران لهستانی چگونه است؟
من همیشه ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارم و اینجا هم همه چیز خوب است. چند بار از ورشو خبرنگاران به اینجا آمدند تا با من مصاحبه کنند و رابطه خوبی با هم داریم.
احمدزاده: به زودی پرسپولیس با صلابت را می‌بینید
* لیست تیم ملی اعلام شد و در کمال تعجب به تیم ملی دعوت نشدی و این در حالی است که شاید خیلی‌ها منتظر دعوت تو به تیم ملی بودند.
من به لهستان آمدم تا با انجام تمرینات و بازی‌های سخت مسیر راحت‌تری را برای لژیونر شدن داشته باشم. هر چند در لهستان تمرینات واقعا سنگین است و تلاش بسیار زیادی می‌کنم. با این همه فکر می‌کنم قسمت نبوده که به تیم ملی دعوت شوم چرا که بازیکنان خوب زیادی داریم که شانس دعوت به تیم ملی دارند. انتخاب برای مربیان واقعا سخت است. من مطمئن هستم قسمت نبود به تیم ملی دعوت شوم، اما امیدوارم که این شانس به من هم رو کند و بتوانم روزی لباس مقدس تیم ملی را بپوشم.
* خودت انتظار دعوت شدن به تیم ملی داشتی یا دعوت نشدن؟!
من در مدتی که در لهستان بازی می‌کنم به گونه‌ای در زمین حاضر شدم که مربیان و رسانه‌ها از من رضایت کافی دارند و اگر بازی‌هایم را ببینید مطمئنا حرف من را قبول می‌کنید. اگر بدشانس نبودم و توپ‌هایم گل می‌شد عملکرد من بیشتر به چشم می‌آمد، اما به هر حال نظر آقای کی‌روش این بود و من به آن احترام می‌گذارم. من وظیفه دارم که تلاش کنم و ان‌شاالله قسمت باشد تا به تیم ملی هم دعوت شوم.
* شرایط فوتبال در لهستان با ایران کاملا متفاوت است. تفاوت‌های فوتبال در این دو کشور را چطور می‌بینی؟
این موضوع دو مقوله جداست. شرایط بازی کردن در ایران با بازی کردن در اروپا کاملا متفاوت است. در کشوری مثل لهستان به نظم و انضباط اهمیت زیادی می‌دهند. اینجا همه چیز سر جایش است و شما به موقع تمرین می‌کنید و به موقع به استراحت می‌پردازید. این را هم در نظر بگیرید که به دلیل انجام یورو ۲۰۱۲ در لهستان استادیوم‌های این کشور فوق‌العاده مجهز و مدرن است. اینجا خیلی بیشتر می‌توانم پیشرفت کنم و تلاش خواهم کرد تا به تیم‌های بهتر اروپایی بروم. امیدوارم با عملکرد بهتر و تمرینات بیشتر بتوانم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در اروپا باشم.
* تو از جمله فوتبالیست‌هایی هستی که در شبکه اینستاگرام بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده داری. حتی شنیده می‌شد تعداد فالوورهایت برای لهستانی‌ها عجیب بوده است.
برای لهستانی‌ها جالب بود که من در اینستاگرام این همه فالوور دارم. البته یک بازیکن اندونزیایی هم در تیم گرانسک حضور دارد که او هم بیش از یک میلیون فالوور دارد، اما او در تیمش بازی نمی‌کند. هر خبرنگاری هم با من صحبت می‌کند درباره این موضوع از من سؤالاتی انجام می‌دهد که من هم به او توضیح می‌دهم در ایران تیم پرسپولیس پرهوادارترین تیم است و هواداران زیادی هم این تیم و بازیکنانش را حمایت می‌کند و ما هر چه داریم از هواداران است. فالوور‌های زیاد من برای آن‌ها جالب است.
احمدزاده: به زودی پرسپولیس با صلابت را می‌بینید
* بازی‌های پرسپولیس را می‌بینی؟
بله همه بازی‌های پرسپولیس را به صورت آنلاین می‌بینم و باید بگویم با همه مشکلاتی که مثل بی‌پولی و کمبود بازیکن در این تیم وجود دارد، اما تا اینجا بازیکنان با غیرت کار کردند و نتایج خیلی خوبی هم گرفته‌اند. امیدوارم هواداران در بازی با الدحیل از تیم حمایت فوق‌العاده‌ای انجام دهند تا با شکست این تیم راهی مرحله بعد شویم. آرزوی من این است که قهرمانی پرسپولیس از آسیا را ببینم و امیدوارم به زودی این اتفاق رخ دهد.
* فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند از سد تیم الدحیل بگذرد؟
فکر نمی‌کنم تیمی در آسیا بتواند با پرسپولیس رقابت کند هر چند که مشکلات زیادی وجود دارد، اما تمام تیم‌های آسیا می‌دانند که هیچ تیمی هوادارانی مثل پرسپولیس ندارد.
* البته پرسپولیس در لیگ ایران دچار افت شده و در سه بازی اخیر مساوی کرده و بردی به دست نیاورده است.
سال اولی که آقای برانکو به پرسپولیس آمد ما در ۵ هفته اول نتیجه نگرفتیم، اما به هر حال فوتبال از این اتفاقات زیاد دارد. متاسفانه همه تیم‌ها می‌دانند که پرسپولیس هجومی بازی می‌کند و مقابل این تیم برای دفاع کردن به زمین می‌آید، اما به هر حال وضعیت پرسپولیس اینطور نمی‌ماند و به زودی آن تیم باصلابت و قدرتمند را خواهید دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی