۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال می‌گوید که با توجه به مشکلات ارزی موجود، این فدراسیون برای پیشبرد برنامه‌هایش مشکل جدی دارد.

به گزارش خبرورزشی، علی سلیمانی گفت: مشکلات موجود در راه تأمین منابع و کمبود منابع ارزی فعالیت تمامی بخش‌ها و تیم‌های ملی و به ویژه برنامه‌های مربوط به تیم ملی بزرگسالان در آستانه برگزاری جام ملت‌های آسیا را دچار اختلال جدی کرده است. با وضعیت موجود اگر اعتبارات لازم برای برنامه‌ریزی‌های آتی در اسرع وقت تأمین نشود و این فشار ادامه داشته باشد، اجرای برنامه‌های آتی فدراسیون فوتبال دچار مشکلات جدی می‌شود. بر این اساس، لازم است ریاست محترم فدراسیون در ادامه فعالیت‌های صورت گرفته، در این باره به صورت آنی تدبیر جدیدی بیندیشند.
وی افزود: واقعیت این است که ۷۰ درصد هزینه‌های فدراسیون فوتبال به شکل ارزی و ۳۰ درصد به صورت ریالی است. با این شرایط در صورتی که امکان تأمین هزینه‌های ریالی را داشته باشیم، با توجه به فعالیت‌های جاری و برنامه‌های مصوب، امکان تأمین ارز مورد نیاز با اختلال جدی روبه‌رو می‌شود.
خزانه‌دار فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر متأسفانه دستمزد آقای کی‌روش پرداخت نشده است. همچنین چهار اعزام رسمی و مهم برای تیم‌های ملی در پیش داریم که این موضوع هم با مشکل روبه‌رو خواهد شد. تیم فوتسال برای حضور در المپیک جوانان آرژانتین آماده می‌شود، تیم فوتبال نوجوانان در مسابقات آسیایی حضور پیدا می‌کند و در رده بانوان هم دو اعزام در پیش خواهیم داشت. تیم زیر ۱۶ سال به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در تاجیکستان اعزام می‌شود و تیم زیر ۱۹ سال هم در مسابقات مقدماتی در کشور میانمار حضور پیدا می‌کند. از سوی دیگر مسئله برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان، تأمین مایحتاج و امکانات و برنامه‌های اردویی این تیم هم به شکل جدی با مشکل روبه‌رو شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی