نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان کشورمان به مدال‌های طلا و نقره دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه‌برداری معلولین قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه در ژاپن دست یافتند.

به گزارش خبرورزشی، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و در روز پایانی این مسابقات که در ژاپن در حال برگزاری است، نمایندگان کشورمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند.
سیامند رحمان ابتدا با مهار وزنه ۲۷۰ کیلوگرمی مدال طلایش را قطعی کرد. وی در دومین حرکت نیز موفق به ثبت وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی شد، اما در سومین حرکت موفق به مهار وزنه ۲۸۵ کیلوگرمی نشد تا با همان ۲۸۰ کیلوگرم به کار خود با کسب مدال طلا پایان دهد تا مانند سال‌های اخیر طلای فق‌سنگین و عنوان قوی‌ترین مرد مسابقات باز هم به ایران برسد.
منصور پورمیرزایی دیگر نماینده کشورمان در این دسته به ترتیب موفق به مهار وزنه‌های ۲۴۰ و ۲۴۵ کیلوگرمی و کسب نشان نقره این مسابقات شد. وی در سومین حرکت در مهار وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی ناکام بود.
بدین ترتیب تیم وزنه‌برداری کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز به کار خود در این مسایقات پایان داد.
سیدحامد صلحی‌پور دیگر طلایی کشورمان در این مسابقات بود. سیدیوسف یوسفی، روح‌الله رستمی و نادر مرادی موفق به کسب ۳ مدال نقره برای ایران شده بودند. ایزدی نیز برنز بزرگسالان و طلای جوانان را کسب کرده بود. امیر جعفری نیز در دسته ۶۵ کیلوگرم چهارم شده بود. صمد عباسی نیز اوت کرده بود.
رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی معلولین در دو بخش آزاد و آسیا - اقیانوسیه به عنوان یکی از مراحل گزینشی حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰، از ۱۷ تا ۲۱ شهریور در شهر کیتاکیوشو ژاپن برگزار شد و امروز با معرفی نفرات و تیم‌های برت به کار خود پایان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی