نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها مدعی هستند حرف‌شان در فیفا یا CAS به ثمر خواهد نشست و رأی به تعیین تاریخی جدید داده خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که از ۱۰ روز قبل صحبت بر سر آن بود که در بازی پرسپولیس – نساجی مازندران کاپ قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام به سرخپوشان اهدا خواهد شد، ناگهان صبح سه‌شنبه خبر آمد به احترام ماه‌های محرم و صفر مراسم اعطای کاپ به ۲ ماه دیگر موکول می‌شود! البته کاملاً بدیهی است که حرمت ایام سوگواری نگاه داشته شود، ولی همانا ناگفته پیداست که می‌شد جام را بدون برگزاری جشن و آتش‌بازی اعطا کرد. همان‌طور که در محرم و صفر فوتبال برگزار شده، حرمت این ماه‌ها هم همواره نگاه داشته می‌شود. ظاهراً قضیه موارد دیگری را پس پرده دارد و یک بخش آن را به نوعی در باشگاه استقلال باید جست‌وجو کرد.
به خاطر ما کاپ ندادند!
مدیران باشگاه استقلال دیروز مدعی بودند مهم‌ترین دلیل عدم اعطای کاپ سوپرجام به پرسپولیسی‌ها، ترس بابت شکایت آن‌ها بوده است. یکی از مدیران آبی دیروز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بحث محرم و حفظ حرمت آن همواره به جای خود محفوظ، اما من قاطعانه به شما می‌گویم دلایل دیگری نیز در این جام ندادن وجود دارد. البته مدیران فدراسیون قطعاً تکذیب می‌کنند، ولی واقعیت امر این است که یکی از مهم‌ترین دلایل کاپ ندادن به پرسپولیس، ترس متولیان فوتبال کشور از شکایتی است که باشگاه استقلال تنظیم کرده و در اختیار فیفا و دادگاه CAS می‌گذارد. آن‌ها ترجیح دادند مراسم را ۲ ماه به تعویق بیندازند تا بدانند تکلیف شکایت استقلال به کجا می‌انجامد.
این مدیر در ادامه افزود: شما پیش خودتان تصور کنید به پرسپولیس کاپ بدهند، اما دادگاه رأی به برگزاری بازی بدهد، آن‌وقت چه آبروریزی می‌شود؟ یعنی مدیران فدراسیون دعوت شده‌اند و به پرسپولیس جام داده‌اند، اما حالا به حکم مراجع قانونی بالاتر باید برای تعیین قهرمان سوپرجام، بازی برگزار کنند! این اتفاق بی‌نظیر در دنیا بوده و آبروی فدراسیون را می‌برد. به هر حال در مجموعه فدراسیون افراد دوراندیش و واقعیت‌نگر اصلاً کم نیستند، روی همین اصل گفته‌اند حالا که استقلال قاطعانه می‌خواهد شکایت خود را دنبال کند، دست نگه داریم و بی‌گدار به آب نزنیم تا بعداً آبروریزی نشود.
تجدید بازی؟
استقلالی‌ها مدعی هستند حرف‌شان در فیفا یا CAS به ثمر خواهد نشست و رأی به تعیین تاریخی جدید داده خواهد شد. ادعایی که البته هنوز به بار ننشسته است. البته شنیدیم صبح دیروز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال نیز در واکنش به این مسئله گفته است: «حالا که فعلاً تا اواسط آبان، محرم و صفر است، تا آن زمان هم تکلیف مشخص شده و آب‌ها از آسیاب می‌افتد. شکایت استقلالی‌ها به احتمال زیاد ره به جایی نخواهد برد، اما اتفاقاً باید مجال بدهیم کارشان را جلو ببرند و جای هیچ بهانه‌ای باقی نماند. در نهایت سر فرصت کاپ قهرمانی را می‌دهیم و خلاص. حتی اگر رأی به تجدید بازی هم بدهند وقتی جام نداده باشیم کسی فدراسیون را سوژه نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی