نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرورزشی با تمام نقد‌هایی که به کارمان وارد است، در تمام این سال‌ها تلاش کرده بی‌طرف باشد و بدون سانسور اخبار را منتشر کند.

خبرورزشی/ مهدی هژبری: همزمانی انتقاد خبرورزشی از افاضات یکی از معاونان سابق باشگاه استقلال با موجی که برخی «کانال‌های هتاکی و فحاشی» علیه خبرورزشی به راه انداختند، به آسانی و با شفافیت بالا، نشان می‌دهد غیرفوتبالی‌ها با این که از فوتبال رفته‌اند، اما هنوز آدمک‌های اجیر کرده‌شان برای حمله‌های مجازی و فضاسازی‌های ناجوانمردانه به خط هستند.
همین که خبرورزشی جواب اهانت یکی از مدیران سابق استقلال به اهالی فوتبال را داد، از سوی این رسانک‌ها به دشمنی با استقلال متهم شد، آن هم به این جرم که نوشته؛ اگر استقلال از سازمان لیگ به CAS شکایت کند، احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود دارد و هزینه دادرسی در این دادگاه بین‌المللی بالاست. اما آیا واقعاً این اطلاع‌رسانی دشمنی با استقلال است؟ مگر استقلال مقصر است که سازمان لیگ اشتباه کرده و به جای آن که پرسپولیس و تیم داوری را به ورزشگاه ببرد، سوپرجام را لغو کرده و حکم داده است؟ نیاز به گفتن نیست فیفا به صراحت می‌گوید نهاد‌های غیرفوتبالی نباید در فوتبال دخالت کنند و اگر در جریان دادرسی استقلال، مشخص شود سازمان لیگ با مصوبه شورای تأمین حکم به لغو سوپرجام داده، در خطر تعلیق قرار می‌گیریم.
آیا این که خبرورزشی نوشته هزینه دادرسی در CAS بالاست، به این مفهوم است که استقلال قید پیگیری پرونده سوپرجام را بزند؟! قطعاً هیچ مخاطبی از این نوشته چنین برداشت خنده‌داری نمی‌کند. حرف اصلی اصلاً پرداخت ۱۰۰۰ فرانک سوئیس برای تشکیل پرونده و پرداخت دستمزد وکیل بین‌المللی و هزینه‌های دادرسی، ترجمه رسمی و ارسال مدارک نیست. حرف اصلی این است که چرا باید همیشه گره‌هایی که با دست باز می‌شود را به دندان بسپاریم؟ آیا از این حرف بوی دشمنی با استقلال می‌آید؟! مخاطبانی که ۲۱ سال با خبرورزشی زندگی کرده‌اند و همراهانی که در طول این سال‌ها به ما پیوستند و حالا افتخار می‌کنیم عضو یک خانواده هستیم، خوب می‌دانند خبرورزشی با تمام نقد‌هایی که به کارمان وارد است، در تمام این سال‌ها تلاش کرده بی‌طرف باشد و بدون سانسور اخبار را منتشر کند. این موج‌های ناجوانمردانه هم هرگز خبرورزشی را نمی‌ترساند. رسانه‌ای که سمت مردم باشد، دلیلی برای ترسیدن ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی