۰
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال به اندازه یک بازی فوتبال زمان دارد تا در جام باقی بماند وگرنه چاره‌ای جز تاوان دادن ندارد.

خبرورزشی/ علی رئيسی: اینکه شفر با کمال جسارت حرف از جبران نتیجه می‌زند، اتفاق خوبی است و تیم‌های ما باید یاد بگیرند که در رویارویی با حریفان روح بزرگی داشته باشند و از مبارزه پا پس نکشند.
می‌دانیم که فوتبال ما به لحاظ ذات و خمیرمایه اش از تمام کشور‌ها و شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج فارس برتر و بالاتر است، تنها عامل برتری در رده باشگاهی به خرید بازیکنان خارجی آن‌ها مربوط است. آن‌ها هم خوب پول می‌دهند و هم اینکه یاد گرفته‌اند از بازیکنان باکیفیت استفاده کنند بازیکنانی که چند سر و گردن از بازیکنان خودشان بالاتر باشند؛ بر خلاف ما که به لحاظ ناشیگری مدیران غیر فوتبالی و کار نابلد کلاه سرمان می‌رود و اغلب از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که تفاوتی با بازیکنان خودمان ندارند و در بسیاری از موارد از بازیکنان ما عقب‌ترند. بسیار دیده‌ایم و همین امروز هم می‌بینیم که بازیکن خارجی می‌خریم تا آن‌ها را روی نیمکت بنشانیم و پس از مدتی آن‌ها را بیرون کنیم و آن‌ها هم یک راست به سراغ دادگاه‌های بین‌المللی بروند.
در هر حال کری‌خوانی استقلالی‌ها می‌تواند موازنه روحی را به سود این تیم بالا ببرد و نکته ظریف اینکه تماشاگران قطری چندان تأثیری بر تیم‌های خود ندارند؛ در واقع آن‌ها چندان امتیازی برای تیم‌هایشان به شمار نمی‌روند و قطعاً حضور تعدادی از هموطنان می‌تواند توازنی را برای استقلال رقم بزند.
استقلال که به گفته شفر خوب تمرین کرده و از نظر روحی در شرایط بهتری قرار دارد به طور طبیعی چاره‌ای جز رو آوردن به یک بازی تهاجمی ندارد. حداقل اینکه این بازی باید یک بازی تماشایی باشد و همین کافی است تا در این بازی هواداران استقلال یک شب پرهیجان را تجربه کنند. استقلال به اندازه یک بازی فوتبال زمان دارد تا در جام باقی بماند وگرنه چاره‌ای جز تاوان دادن ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی