نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام دایی به این دلیل به عنوان جانشین احتمالی کی روش مطرح می شود که فدراسیون فوتبال در این مقطع زمانی نمی تواند به گزینه خارجی فکر کند و اگر قرار باشد به یک مربی ایرانی برسد، هیچ راهی نزدیک تر از آدرس علی دایی نیست!

به گزارش خبرورزشی، همان طور که نایب رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش در مصاحبه ای خبر جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران را بسیار جدی اعلام کرد باید بپذیریم که مشکلات مالی و بسیاری از مسائل دیگر در این زمینه حل نشده باقی مانده و بعید است در روزهای آتی هم امیدی به حل آنها وجود داشته باشد.
هر چقدر که زمان می گذرد فدراسیون فوتبال و کی روش ناامیدتر از روزهای گذشته می شوند و بعید نیست به دلیل مشکلات لاینحل مالی، پیدا نکردن راه حل برای پرداخت پول به کی روش، نکته هایی مانند فقدان بازی های تدارکاتی و ... کی روش از فوتبال ما برود.
آنچه اهمیت دارد اما این است که با رفتن کی روش چه کسی جای او را می گیرد؟
برای شایعه سازان محتمل ترین گزینه اما علی دایی است که مدیرعامل باشگاه سایپا به سرعت این شایعه را تکذیب کرد. همان طور که می دانید نام دایی به این دلیل مطرح شد که فدراسیون فوتبال در این مقطع زمانی نمی تواند به گزینه خارجی فکر کند و اگر قرار باشد به یک مربی ایرانی برسد، هیچ راهی نزدیک تر از آدرس علی دایی نیست! البته همه اینها در حالی است که کی روش و فدراسیون فوتبال به پایان خط نزدیک شده باشند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی