نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدعلی ضیاء امروز در «فرمول یک» میزبان سید مهدی سید صالحی بازیکن فوتبال پیشکسوتان بود.

به گزارش خبرورزشی، سیدصالحی در ابتدای برنامه گفت: امیدوارم خداوند به خانواده مجید غلام نژاد صبر بدهد و روح او سر سفره اهل بیت باشد.
وی در پاسخ به سوال ضیاء مبنی بر اینکه آیا در فوتبال لابی وجود دارد، تاکید کرد: من از صدقه سر مرتضی علی در بهترین لیگ‌های ایران بازی کردم، اما صحبتی که بزرگتر‌های فوتبال درباره آن می‌گویند صحت دارد و لابی گری وجود دارد. همین حالا خیلی‌ها به من می‌گویند ما چطور فوتبالیست شویم. می‌گویم مثل من که در همین کوچه و خیابان‌ها بازی می‌کردم بروید تست بدهید، اما اکثرا می‌گویند وقتی می‌رویم از ما پول می‌خواهند.
بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز یادآور شد: عده‌ای وارد این ورزش شده اند که دلسوز آن نیستند و، چون پول وارد ماجرا شده، حق به حقدار نمی‌رسد.
سیدصالحی تصریح کرد: به من می‌گفتند اگر پول بدهی به تیم ملی می‌روی و...، اما من آدم این کار‌ها نبودم. امثال من به خیلی‌ها باجی ندادند و فوتبال سالمی داشتم. من اعتقاداتی در زندگی ام دارم و وقتی می‌خواهم جایی کار کنم تمام توانم را می‌گذارم، اما در لیگ یک این احساس من برآورده نمی‌شود. در این سال‌ها احساس من این بود که فوتبالیست‌ها بر اساس عملکردشان جابجا نمی‌شوند و روابط حکم فرما است.
وی ادامه داد: من همیشه گفته ام عزت و ذلت دست خدا است و همیشه گفته ام اگر عزتم رعایت نشود نمی‌مانم. به ناحق به من می‌گفتند تو مارکوپولوی فوتبال هستی. من زمانی که سپاهان بودم خودشان از من نخواستند بمانم، چون دو تا بازیکن خارجی آورده بودند.
این فوتبالیست افزود: من زن و سه بچه دارم و سخت است از این شهرستان به آن شهرستان، اما به فرموده حضرت رسول (ص) اگر عزتت رعایت نشود باید هجرت کنی.
سیدصالحی اظهار کرد: از من بالاتر و غن‌تر آمدند و رفتند من که عددی نبودم. باید بدانیم هرچه هست لطف و عنایت خدا است وگرنه فرقی بین من و سرایدار یک شرکت وجود ندارد. من اگر وجدان دارم باید با صداقت کار کنم.
وی یادآور شد: فوتبال زندگی من بود، اما دوست نداشتم اینگونه ادامه بدهم. من از جنس فوتبال هستم و سختی‌هایش را کشیده ام. فوتبالی را باید فوتبالی جماعت اداره کند...
این بازیکن سابق در پایان با بیان اینکه من مداح نیستم و مداح بودن لیاقت می‌خواهد بلکه من خرده صدایی دارم و با آن عشق بازی می‌کنم، در پایان به مداحی روی آنتن زنده پرداخت.
«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی