۰
سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا کاملا از بودن در تیم کاتالانی خوشحال و راضی است.

به گزارش خبرورزشی، فیلیپه کوتینیو که در ژانویه فصل گذشته به جمع آبی و اناری پوشان اسپانیا اضافه شده بود به دلیل حضور با پیراهن لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست برای بارسا به میدان برود. این ستاره برزیلی در این فصل و در بازی با پی اس وی آیندهوون اولین بازی خود را با پیراهن بارسا تجربه خواهد کرد. کوتینیو در مصاحبه‌ای در مورد حضور در بارسا پاسخگوی خبرنگاران بود.
بازی در بارسلونا برای من رویایی بوده که به حقیقت پیوسته است. هر چند پیوستن به این تیم کمی با مشکل همراه شد، اما اکنونهم من و هم تمام اعضای خاواده ام از حضور در اینجا بسیار خوشحالیم. در مورد بارسلونا هم باید بگویم که با وجود داشتن مسی جای تعجب دارد که چگونه در طول ۵ فصل فقط یک بار بارسا به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است. زیرا که مسی بهترین بازیکن دنیا و تاریخ است.
پست بازی؟
همیشه تمام سعیم را کرده ام که در هر پستی که به میدان می‌روم بهترین عملکرد را ارائه دهم. در بارسا نیز برای رسیدن به جایگاه بازیکنان بزرگی مانند اینیستا باید بتوانی در هر پستی بازی کنی. البته که دوست دارم در پست هافبک چپ و یا وینگر چپ به میدان بروم، اما بازی در کنار مسی، سوارز و دمبله کار را برای هر فوتبالیستی راحت می‌کند. نمایش‌های مسی درون زمین باعث می‌شود که شما هم بهترین تصمیمات را بگیری.
بازی در آمریکا؟
اینکه در آمریکا بازی کنیم یا نه به نظر من بستگی ندارد و مدیران و بزرگان تیم در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند پس مهم نیست که من بخواهم بازی کنم یا نه، زیرا که نظر من تعیین کننده نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی