نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید ملایی از کسب مدال طلای مسابقات جهانی جودو بعد از ۱۵ سال خوشحال است.

سعید ملایی مدالش را به مردم اهواز تقدیم کرد
به گزارش خبرورزشی، سعید ملایی، در خصوص کسب مدال طلای مسابقات جهانی جودو بعد از ۱۵ سال اظهار داشت: خدا را شاکرم که این سعادت نصیب من شد تا بعد از ۱۵ سال برای جودو ایران مدال طلا کسب کنم. پشت این مدال، سال‌ها، ماه‌ها و ساعت‌های زیادی تلاش و کار وجود دارد و خوشحالم که در کشور آذربایجان بالاخره به این نشان خوشرنگ دست پیدا کردم.
وی تصریح کرد: بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و کسب مدال نقره، از اینکه به مدال طلا دست نیافته بودم بسیار ناراحت بودم و تمام تلاشم را برای تبدیل آن به مدال خوشرنگ طلا انجام دادم. خوشحالم که خداوند لیاقت کسب مدال طلای جهان را نصیب من کرد تا بتوانم زحمات کادرفنی و مسئولان فدراسیون را جبران کنم و به عضویت باشگاه طلایی‌های دنیای جودو در بیایم.
دارنده مدال طلای مسابقات جهانی جودو آذربایجان گفت: خدا را شکر محمد محمدی بریمانلو هم به مدال جهانی دست یافت تا نشان دهیم دیگر زنگ تفریح دنیا نیستم و به یکی از قطب‌های جودو دنیا تبدیل شده‌ایم. امیدوارم روز چهارشنبه نیز جواد محجوب موفق به کسب بهترین نتیجه شود تا برای اولین بار در تاریخ جودو ایران با کسب ۳ مدال جهانی به ایران بازگردیم.
ملایی با محکومیت حادثه تروریستی اهواز عنوان کرد: واقعا از اتفاقات تروریستی اهواز متاثر شدم و مصیبت وارده را به تمام هموطنانم تسلیت عرض می‌کنم. مدال طلایم را به مردم اهواز تقدیم می‌کنم و امیدوارم به عنوان فرزند کوچکی از ایران توانسته باشم با این مدال دل آن‌ها را شاد کرده باشم. همچنین دست عموی خودم که حکم پدری بر گردن من دارد را می‌بوسم.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی باکو نشان داد روز‌های خوبی در انتظار جودو ایران است. مدال جهانی نیز برای من پله‌ای بود تا با دیدگاه و ذهنیت بهتر برای کسب مدال المپیک تلاش کنم. امیدوارم لیاقت چشیدن طعم مدال المپیک را داشته باشم، چرا که تمام زندگی خود را برای جودو گذاشته‌ام.
دارنده مدال طلای جهان در خصوص سطح مسابقات جهانی باکو عنوان کرد: مسابقات جهانی با حضور ۱۵۰ کشور دنیا در سطح بسیار بالایی برگزار شد. من نیز با توجه به اینکه سید شماره یک این مسابقات بودم توانستم با قرعه‌ای خوب تا دیدار نهایی پیش بروم و در فینال نیز با برتری مقابل جودوکار ژاپنی به مدال طلا دست پیدا کنم. در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ یک بار مغلوب این جودوکار ژاپنی شده بودم، اما خوشبختانه این بار انتقام گرفتم.
ملایی با تمجید از نقش مدیریت فدراسیون جودو در موفقیت‌های این رشته گفت: در ابتدا باید از مسئولان وزارت ورزش خواهش کنم با در نظر گرفتن شرایطی برای روسای موفق بازنشسته، امکان تداوم همکاری آن‌ها را فراهم کنند. مدیریت فدراسیون جودو در ۲ سال گذشته با جان و دل برای این رشته زحمت کشیده و نتیجه آن نیز نتایج خوب در مسابقات آسیایی و جهانی بوده است. درخشان واقعا برای ما حکم پدر را دارد و در این ۲ سال نیز زحمات زیادی را متحمل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی