نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران منچستریونایتد این هفته به‌دلیل بازگشت فرگوسن به اولدترافورد خوشحال هستند.

به گزارش خبرورزشی، ساعاتی پیش از شروع دیدار منچستریونایتد از هفته ششم لیگ برتر انگلیس برابر ولورهمپتون خبری به گوش هواداران شیاطین‌سرخ رسید که برای‌شان کمتر از کسب یک برد ارزشمند نبود. از زمانی که ماه مِی به یک‌باره خبر رسید سرالکس فرگوسن به‌دلیل خونریزی مغزی مرگ را در یک قدمی خودش می‌بیند هواداران منچستریونایتد نگران مربی سابق‌شان بودند و روز شنبه بابت سلامتی او خیال‌شان راحت شد. باشگاه منچستریونایتد عکسی از ورود فرگی به اولدترافورد منتشر کرد و اعلام کرد پیرمرد 76 ساله بعد از چند ماه باز هم در جایگاه ویژه بازی شیاطین‌سرخ را از نزدیک مشاهده می‌کند. اگرچه این بازی را منچستریونایتد موفق نشد ببرد و تن به تساوی یک-یک داد، با این حال باعث نشد طعم شیرین حضور فرگوسن از بین برود.

شرایطِ خوب

شبکه تلوزیونی باشگاه منچستریونایتد در حاشیه این بازی با سرالکس فرگوسن مصاحبه‌ای هم ترتیب داد. فرگی ابتدا درباره بیماری‌اش اظهار داشت: «واضح است که این یک سفر طولانی بود. من گام‌هایی به جلو برداشته‌ام و کارهایی که دکترها می‌گفتند را انجام داده‌ام. شرایط واقعاً خوب است.»

دقیقه 27

پس از گذشتن 27 دقیقه از زمان بازی به پاس 27 سال پرافتخار حضور فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد هواداران او را تشویق کردند. گوینده ورزشگاه اولدترافورد فرگوسن را با عنوان «یکی از خودِ ما» و «بدون سؤال یکی از بهترین چهره‌های تاریخ باشگاه» معرفی کرد. فرگوسن هم از جا برخواست و مشت‌هایش را گره کرد. بعد از اینکه پنجم ماه مِی خونریزی مغزی رخ داد چند روز فرگوسن در بیمارستان «سالفورد رویال» تحت مراقبت‌های ویژه بود. او از 29 آوریل موفق نشد دیداری را در اولدترافورد از نزدیک ببیند. گری فلینتوف گزارشگر رادیو بی‌بی‌سی این لحظات را چنین توصیف کرد: «لبخند از روی لبان سرمربی سابق منچستریونایتد در حالی که روی صندلی‌اش نشسته محو نمی‌شود. او روحیه‌ای عالی دارد و کنار دیوید گیل نشسته. شما می‌توانید استقبال گرم هواداران را در بازگشت او به اولدترافورد احساس کنید.»

روزی به‌یاد‌ماندنی به یاد 27 سال پرافتخار فرگی

بازگشت فوق‌العاده

فرگوسن درباره بازگشت به اولدترافورد هم به شبکه منچستریونایتد گفت: «صادقانه بگویم، کمی عصبی هستم. شاید برای اینکه آخرین حضورم به ماه آوریل برابر آرسنال برمی‌گردد. خیلی وقت پیش بود، اما آن بازی هم عالی بود. فوق‌العاده است که به ورزشگاه برگشتم و وقتی بازی شروع می‌شود احساساتی خواهم شد. این اتفاق باید رخ می‌داد و من به دنبال آن بودم. مهم این بود که زمان مناسب رخ بدهد و استراحت لازم قبل از آمدن برای دیدن بازی را داشته باشم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی