نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوکسور المپیکی کشورمان به خبرورزشی گفت: با شروع تمرینات به اردوی تیم ملی می‌روم و تمریناتم را انجام می‌دهم تا برای انتخابی المپیک سال آینده، آماده شوم.

خبرورزشی/ فتح‌الله فتحی: احسان روزبهانی بوکسور المپیکی کشورمان به خاطر جراحی دیسک گردن دوران نقاهت را سپری می‌کند؛ دوره نقاهت همراه با تمرین بدنسازی و هوازی در اردو و زیر نظر مرتضی بهرامی‌نژاد.
روزبهانی می‌گوید‌: «دیسک گردن خیلی اذیتم می‌کرد، اما با آن مدارا می‌کردم. می‌خواستم برای ادامه تمریناتم به آلمان بروم که یک‌دفعه دست چپم از کار افتاد. به همین خاطر دکتر شریفی با جراحی سه دیسک از گردنم درآورد و حالا هم گردن‌بند بسته‌ام.»
او به شروع تمریناتش اشاره می‌کند‌: «با شروع تمرینات به اردوی تیم ملی می‌روم و تمرینات هوازی را زیر نظر دکتر بهرامی‌نژاد انجام می‌دهم تا برای انتخابی المپیک سال آینده، آماده شوم.»
روزبهانی ادامه می‌دهد‌: «مردم و علاقه‌مندان به بوکس خیلی به من لطف دارند. امیدوارم خیلی زود به رینگ برگردم و محبت‌هایشان را با مدال جبران کنم.»
کاپیتان تیم ملی به جوانگرایی در تیم ملی اشاره می‌کند‌: «با فرصتی که تا المپیک داریم فکر می‌کنم حالا بهترین زمان برای جوانگرایی است. اکثر رقبا جوانگرایی را از مدت‌ها پیش شروع کرده‌اند تا برای المپیک آماده شوند.»
او مبارزات بوکسور‌ها را در جاکارتا خوب ارزیابی می‌کند‌: «احمدی‌صفا و موسوی به رغم اینکه تجربه چنین میدانی را نداشتند، اما عالی مبارزه کردند.»
بوکسور المپیکی به مافیای بوکس اشاره می‌کند‌: «بوکس مافیای زیادی دارد. قبلاً قزاق‌ها مسئول بودند ولی حالا کار دست ازبک‌هاست. رئیس فدراسیون جهانی هم ازبک است و برای همین از بوکس کشورش جانبداری می‌کند، همان‌طور که در بازی‌های آسیایی جاکارتا، ازبکستان یل همه مدال‌های روز آخر در جدول رده‌بندی جلو افتاد.»
روزبهانی وضعیت بوکس را رو به رشد می‌داند: «فدراسیون جوانی داریم، اما بوکس برای موفقیت به برگزاری لیگ، پخش تلویزیونی و اسپانسر نیاز دارد.»
او کسب سهمیه المپیک را دور از دسترس نمی‌داند: «کادر فنی و بوکسور‌های خوبی داریم، اما برای مدال در رقابت‌های بین‌المللی باید با فدراسیون جهانی لابی داشته باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی