۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوسف سیدی می‌گوید آرزوی هرکسی بازی در تیم‌های پرطرفداری، چون پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش خبرورزشی، بازیکن اردبیلی سابق تیم گسترش فولاد تبریز، در ابتدای فصل راهی تراکتورسازی شد و با نظر جان توشاک به عنوان دفاع چپ به میدان رفت. او که امیدوار بود این فصل در تیم اول شهر تبریز بدرخشد، ناگهان از تیم کنار گذاشته شد و مجبور به یک نیم‌فصل خانه‌نشینی شد. سیدی در گفتگو با خبرورزشی نکات مختلفی را بیان کرده که در زیر می‌خوانید:
در حقم نامردی کردند
تا نیم‌فصل بیرون می‌نشینم. از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم. با مدیر برنامه‌هایم صحبت‌های جدی انجام شده و پیشنهادشان را داده‌اند. فکر می‌کنم به این زودی‌ها خبرش منتشر شود.
در حقم نامردی کردند. من نه حرف بدی زدم، نه کار بدی کردم، دعوا هم نکردم، اما سرپرست تیم آمد و گفت: دیگر سر تمرین نیا! من هم دیگر نرفتم. من برای تیم‌های ملی پایه بازی کردم، چند سال در لیگ بازی کردم، اما اصلاً همچین چیزی ندیدم. من اصلاً اهل حاشیه نیستم، اما عجیب من را کنار گذاشتند.
نمی‌دانم چه کسی کنار گذاشت؛ توشاک یا هرکس دیگری! اما در حقم بد کردند، خدا جواب‌شان را می‌دهد. گفتند به زور باید بروی ماشین‌سازی. مگر شهر هرت است که به زور آدم را وادار کنند برود ماشین‌سازی؟ قرارداد من با تراکتور بود. اول فصل پیشنهاد‌های خیلی خوبی داشتم، اما به خاطر آذربایجان رفتم تراکتور. یک روز برمی‌گردم تراکتور، چون به هواداران این تیم عشق دارم.
خیلی دیر گفتند من را نمی‌خواهند
کدام بازیکن جوان در لیگ برتر ۵ ساله بست؟ من همین الان از تراکتور رفتم، اما پیراهن تراکتور را پوشیدم و عکس می‌گیرم. اول فصل سه برابر پیشنهاد تراکتور پیشنهاد داشتم، اما من دنبال این چیز‌ها نیستم.
به مدیر برنامه‌ام گفتم شکایت کند به فدراسیون. نیم‌فصل به تیم بهتر می‌روم، هر جا برای آینده‌ام خوب باشد، به آنجا می‌روم. نمی‌دانم تراکتوری‌ها دنبال چه چیز هستند؟ می‌خواستند من را نابود کنند؟
پرسپولیس تیم نامبروان فوتبال ایران است
صحبت‌هایی با پرسپولیس شده. خیلی‌ها دوست دارند بروند پرسپولیس. تیم بزرگی است، نامبروان فوتبال ایران است. چه از لحاظ تماشاگر و... چه کسی است آرزوی بازی در این تیم را نداشته باشد؟ همه بازیکنان ایران آرزو دارند در پرسپولیس و استقلال بازی کنند؛ من هم همینطور. صحبت‌هایی با مدیر برنامه‌ام شده و تا یکی، دو هفته بعد مشخص می‌شود.
به آقای زنوزی زنگ زدم، جواب نداد
یعنی آقای زنوزی نمی‌داند من را گذاشتند بیرون؟ مگر داریم؟ همیشه فوتبال نگاه می‌کند و می‌داند در فوتبال چه خبر است. من تمرینات شخصی‌ام را دنبال می‌کنم. فردا پس فردا می‌روم تهران، مربی خصوصی گرفتم که تمرین کنم. فقط می‌توانم بگویم کنار گذاشتن من از تراکتور نه فنی بود، نه اخلاقی، پشت پرده بود. نه از تراکتور بلکه از همه تیم‌ها می‌خواهم با دل یک جوان بازی نکنند؛ آهش تیم را می‌گیرد.
توشاک را هم فرستادند رفت، ادعا می‌کردند تا پایان فصل می‌ماند، اما چه شد؟ فوتبال دقیقاً همین است برایشان! برای ما هم بالا سری اگر بخواهد موفق می‌شوم، اگر نخواهد نمی‌شوم؛ شما با تک‌تک بازیکنان تراکتور صحبت کنید و راجع به من بپرسید ببینید چه می‌گویند؟
اگر یک نفر بد من را گفت: حق با شماست!
به آقای زنوزی زنگ زدم، پیام دادم، اما جواب نداد! این‌ها را بنویسید، مردم نمی‌دانند. با فوتبال یک جوان بازی کردند. اول فصل خودتان می‌دانید استقلال دنبالم بود، اما به خاطر تراکتور گذاشتم کنار، اما من ۲۲ ساله هستم و امسال برایم تجربه شد که چطور تصمیم بگیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی