نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک بازیساز استقلال معتقد بود من که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌ام، ولی در همین چند روز که به فیزیوتراپی می‌رفتم، متوجه شدم قرار است چه بازی مهمی در تهران برگزار شود.

نیومایر: منتظر دربی برگشت می‌مانم
به گزارش خبرورزشی، مارکوس نیومایر از اینکه نتوانسته به بازی امروز استقلال برسد، ناراحت است. او که در تمرینات استقلال از ناحیه انگشت شست پا دچار شکستگی جزئی شده بود، فعلاً نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود. او دنبال ورود به استقلال و حضور در این مصاف بود تا بتواند یکی از بزرگترین مسابقات دنیای فوتبال را تجربه کند. خودش در این‌باره به خبرورزشی گفت: «افسوس می‌خورم که این بازی را از دست دادم. این اولین بار نیست که در چنین موقعیت‌های حساسی مصدوم شدم. با این همه باید با شرایط حرفه‌ای فوتبال کنار بیایم».
هافبک بازیساز استقلال معتقد بود این بازی به راحتی قسمت هرکس نمی‌شود. نیومایر گفت: «من که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌ام ولی در همین چند روز که به فیزیوتراپی می‌رفتم، متوجه شدم قرار است چه بازی مهمی در تهران برگزار شود».
او گفت: «چون در این روز‌ها هرکس به من می‌رسید از من درباره مسابقه پنج‌شنبه سؤال می‌کرد و می‌گفت: به بازی نمی‌رسی؟».
او درباره آنچه از شهرآورد می‌داند، گفت: «از بچه‌های تیم درباره این بازی سؤال کردم و در اینترنت چند دیدار قبلی دو تیم را دیده‌ام. ظاهراً این دیدار برای همه مردم ایران اهمیت دارد و هواداران دو تیم فقط در تهران نیستند. این را وقتی با استقلال به مسافرت رفته بودم، متوجه شدم».
بازیکن آلمانی – سوئیسی استقلال درباره وضعیت بازی هم گفت: «پرسپولیس تیم خوبی است. دو سال قهرمان لیگ ایران شده و در این هفته‌ها هم نتیجه لازم را گرفته است. با این همه در این بازی‌ها شرایط روحی حرف اول را می‌زند، چون بازیکنان ما هم برای پیروزی در این دیدار خیلی انگیزه دارند».
او گفت: «استقلال با هر ترکیبی به میدان برود مهم نیست. مهم این است که همه بازیکنان تیم می‌خواهند به نتایج اخیر پایان بدهند و برنده زمین را ترک کنند».
نیومایر در آخر گفت: «من که بازی نمی‌کنم، اما بیرون از زمین قلبم با استقلال است. پسرم خیلی دوست داشت در این دیدار حضور داشته باشم. تجربه بزرگی را از دست دادم ولی مهم پیروزی استقلال است. من هم منتظر شهرآورد برگشت می‌مانم تا شانسم برای بودن در این دیدار بزرگ را آنجا امتحان کنم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی