۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو در طول تابستان علاوه بر یوونتوس، از سه تیم دیگر نیز پیشنهاداتی جدی دریافت کرده بود.

چرا رونالدو  پیشنهاد میلان، یونایتد و PSG را رد کرد؟
به گزارش خبرورزشی، رونالدو تابستان امسال و پس از ۹ فصل درخشان در رئال، تصمیم به جدایی گرفت. او از سران رئال ناراضی و دلخور بود چرا که انتظار داشت پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده، بهترین پیشنهاد ممکن باشد و او را بالاتر از مسی از حیث دریافت دستمزد قرار دهد؛ اما اینطور نبود.
رئال به وی پیشنهاد سالانه ۲۵ میلیون یورو بعلاوه ۵ میلیون یورو بند‌های متغییر داده بود که از سطح انتظارات رونالدو بسیار پایین‌تر بود. او از ژانویه ۲۰۱۸ تصمیم خود برای ترک رئال را گرفته بود و در نهایت راهی یوونتوس شد.
طبق ادعای نشریه ال موندو، رونالدو پیشنهاد سه باشگاه بزرگ را به دلایل مختلف رد کرد و سرانجام تصمیم گرفت تا به یوونتوس منتقل شود.
اولین باشگاهی که به رونالدو پیشنهاد داد، باشگاه میلان بود. مالک چینی سابق میلان قصد داشت ۱۵۰ میلیون یورو خالص برای قراردادی چهار ساله به رونالدو پرداخت کند، اما وضعیت خاص میلان و حضور این باشگاه در لیگ اروپا باعث شد تا رونالدوی جاه طلب پیشنهاد را رد کند.
دومین باشگاه، منچستریونایتد بود که رسما به رونالدو پیشنهاد داد، ولی رقم دستمزد، بسیار پایین‌تر از سطح توقعات فوق ستاره پرتغالی بود.
باشگاه پاری سن ژرمن نیز از طریق ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو به این بازیکن اطلاع داد که حاضر است با او قرارداد ببندد و دستمزد درخواستی او را نیز پرداخت کند، اما به یک شرط و آن هم اینکه، تاریخ عقد قرارداد، ۳۱ آگوست، یعنی آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی باشد تا رئال فرصتی برای جذب نیمار و امباپه نداشته باشد. رونالدو این درخواست را نپذیرفت.
چرا رونالدو  پیشنهاد میلان، یونایتد و PSG را رد کرد؟
در نهایت رونالدو یوونتوس را بهترین مقصد برای خود معرفی کرد چرا که این باشگاه را کاملا سازمان یافته با اهدافی روشن می‌دید. تشویق شدن در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس نیز او را برای پیوستن به این باشگاه ترغیب کرده بود. ضمن اینکه او فراموش نکرده بود که سال ۲۰۰۳، یووه نیز یکی از باشگاه‌هایی بود که تلاش داشت او را از اسپورتینگ لیسبون جذب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی