نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی پرتغالی دلیل دعوت نکردن ستاره یوونتوس به اردوی این تیم را توضیح داد.

به گزارش   خبرورزشی ، فرناندو سانتوس شب گذشته (جمعه) فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پرتغال را اعلام کرد که همچون اردوی قبلی، نام کریستیانو رونالدو به چشم نمی‌خورد.

با توجه به اتهاماتی که اخیراً به رونالدو در خصوص تعرض به یک شهروند آمریکایی نسبت داده شده، فرضیاتی در خصوص مرتبط بودن این داستان به دعوت نشدن وی به تیم ملی کشورش مطرح شد که سانتوس آن را تکذیب کرد.

سانتوس که تیمش در دو هفته پیش رو به مصاف لهستان و اسکاتلند می‌رود، با تأکید بر اینکه کاملاً به بی‌گناهی رونالدو ایمان دارد، در یک کنفرانس خبری درباره دلیل عدم حضور رونالدو در اردوی پرتغالی‌ها اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که من همیشه حامی بازیکنانم بوده‌ام و هستم و دعوت نشدن یک بازیکن نشان عدم حمایت من از او نیست و درباره رونالدو هم همین موضوع صدق می‌کند. ملاک قضاوت من فقط حرفی است که رونالدو به صورت علنی زده و او گفت که تجاوز عمل منفوری است و او مرتکب چنین تخلفی نشده است.

سانتوس ادامه داد: من رونالدو را خیلی خوب می‌شناسم و به همین دلیل، کاملاً به درستی حرف‌هایش ایمان دارم. دعوت نشدن او هم طبق توافقی بود که با خودش، اعضای کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال صورت گرفت. ما تصمیم گرفته‌ایم که رونالدو را برای دو بازی بعدی‌مان دعوت نکنیم. رونالدو قصد خداحافظی با تیم ملی را ندارد و این موضوع را بارها گفته است که همیشه آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

متهم شدن رونالدو به تعرض اگرچه روی نظر سرمربی تیم ملی پرتغال درباره او تأثیر نگذاشته است اما باعث افت ارزش سهام تیم باشگاهی او در بازار بورس شده است. طبق اعلام خبرگزاری فرانسه (AFP)، به دنبال اتهامی که به رونالدو نسبت و واکنش‌هایی که به آن نشان داده شده است، سهام باشگاه یوونتوس 5 درصد افت ارزش داشته و به 1.25 یورو به ازای هر سهم رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی