نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانا وایت ریاست UFC تایید کرد کانر مک‌گرگور تصمیم گرفته از حریف خود حبیب نورماگومدوف و تیمش که در دیدار این دو رزمی‌کار در لاس‌وگاس آشوب به پا کرده و به دعوا و زد و خورد وسیع دامن زده بودند شکایت نکند.

رئیس ufc: فکرش را هم نمی‌کردیم حبیب آنطور از قفس بالا بکش
به گزارش خبرورزشی، رزمی‌کار ایرلندی در راند چهارم از حریف روس خود شکست خورد، ولی تمام رسانه‌ها بعد از این مبارزه به اتفاقاتی پرداختند که در لحظات پایانی رخ داد، زمانی که یکی از اعضای تیم ماگمدوف به رینگ وارد شد و با مشت به سر مک‌گرگور کوبید (درگیری‌های پایان مبارزه ماگمدوف و مک گرگور را اینجا ببینید) .
آشوب، اما زمانی شروع شد که ماگمدوف پیروز از قفس بیرون آمد و به طرف جمعیت یورش برد تا با دیلون دنیس هم‌تیمی آمریکایی مک‌گرگور درگیر شود. گفته می‌شود علت این بوده که دنیس در طول مبارزه ماگومدوف را مسخره کرده بود.
رئیس ufc: فکرش را هم نمی‌کردیم حبیب آنطور از قفس بالا بکش
وایت در یک کنفرانس خبری که در ورزشگاه تی‌موبایل لاس‌وگاس برگزار شد به خبرنگاران گفت: سه عضو تیم‌های هر دو مبارز که توسط پلیس دستگیر شده بودند آزاد شده‌اند. وایت در تلاش برای توضیح علت تنش‌ها گفت: اتفاقاتی که بعد از مبارزه افتاد برای این ورزش که تعداد زیادی علاقه‌مند دارد مایه‌ی شرمساری است. من شاهد بودم که یکی از اعضای تیم کانر سر حبیب فریاد می‌کشید و بعد وارد رینگ شد و به دنبال او دوید. دو نفر از اعضای تیم حبیب هم وارد رینگ شدند و از پشت سر به کانر ضربه زدند. نیرو‌های انتظامی فیلم درگیری را از ما گرفته‌اند تا برای بررسی‌های بعدی از آن استفاده کنند.
وایت در ادامه گفت: کانر تصمیم گرفته علیه کسی که به دلیل حمله به او دستگیر شده بود شکایت تنظیم نکند. کسانی که وارد رینگ شدند دیگر هرگز در هیچ مبارزه‌ای شرکت نخواهند کرد. من ۱۸ سال برای ساختن این ورزش تلاش کرده‌ام و اجازه نخواهم داد کسی آبروی UFC را زیر سوال ببرد.
رئیس ufc: فکرش را هم نمی‌کردیم حبیب آنطور از قفس بالا بکش
وایت در ادامه: می‌دانم خیلی از شما برای اولین بار در مصاحبه‌های مطبوعاتی من شرکت می‌کنید. من به شما اطمینان می‌دهم که ورزش رزمی MMA چیزی که در پایان آن مبارزه دیدید نیست. ما برای اینکه یک مبارزه‌ی بی عیب و نقص داشته باشیم خیلی تلاش کرده بودیم و همه‌ی تمهیدات لازم را اندیشیده بودیم. ولی هیچکس حدسش را هم نمی‌زد که حبیب مثل ورزشکاران پارکور آنطور از قفس بالا بکشد و بیرون بپرد. این اتفاق خیلی سریع رخ داد و نیرو‌های انتظامی برای کنترل کردن ماجرا خیلی زحمت کشیدند. این جور حوادث می‌تواند مثل آتشی که در جنگل روشن می‌شود به سرعت همه جای استادیوم را درگیر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی