نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مشخص شدن رسمی نامِ تیم دیوید بکام حالا ستاره‌های بزرگی کاندیدای حضور در اینترمیامی شده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، تیم آمریکاییِ دیوید بکام در ماه سپتامبر با اعلام رسمی نام خودش گام بزرگی برداشت. حالا «اینترمیامی» در جست‌و‌جوی هوادار در این شهر است و به پشتوانه نام بزرگی همچون دیوید بکام این پروسه ساده‌تر خواهد بود. دیوید بکام زمانی که هنوز در اروپا فوتبال بازی می‌کرد تصمیم گرفت در آینده تیمی در آمریکا داشته باشد و حالا به این هدف نزدیک‌تر از همیشه شده است. رسانه‌ها خبرهای مختلفی مبنی بر علاقه بکام به جذب ستاره‌های بزرگ برای تیمش منتشر کرده‌اند و به نظر می‌رسد با شروع رسمی کار این تیم در MLS شاهد برخی نام‌های بزرگ در اینترمیامی باشیم. گفته می‌شود بکام می‌خواهد ستاره‌ها مثل خودش که 31 سالگی به لس‌آنجلس گلکسی پیوست در اوج به آمریکا بیایند نه مثل فرانک لمپارد، استیون جرارد و آندره‌آ پیرلو وقتی در MLS حاضر شوند که بهترین دوران‌شان به پایان رسیده. شرایط نام‌های بزرگی که گزینه حضور در اینترمیامی هستند را بررسی خواهیم کرد.

لیونل مسی

پیراهن‌های لیونل مسی در آمریکا بیش از هر بازیکن دیگری به فروش می‌رسد و هیچ‌کس مثل فوق‌ستاره آرژانتینی مردم آمریکا را به سمت فوتبال جذب نمی‌کند. با این وجود لیونل مسی همچنان جاه‌طلبی خودش را دارد و امید کمی به حضور او در اینترمیامی است. سال 2020 لئو 34 ساله خواهد شد و شاید از دیدِ بکام یک بازیکن مسن به حساب بیاید. با این حال سال آخرِ قرارداد مسی با بارسلونا خواهد بود و شاید در آینده اتفاق‌های دیگری رخ بدهد. مانع بزرگِ اینترمیامی برای جذب مسی علاقه فوق‌ستاره آبی‌و‌اناری‌پوش به بازنشستگی در بارسلونا است.

وسوسه حضور در میامی برای ستاره‌های فوتبال

کریستیانو رونالدو

در فوتبال مدرن هیچ بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو یک نام تجاری ارزشمند ندارد. مطمئناً CR7 برای پایان بردن فوتبالش در آمریکا مشتاق است. وقتی رئال‌مادرید را ترک کرد تا به یوونتوس بپیوندد نشان داد حتی باشگاهی که سالیان طولانی کریس را در اختیار داشته هم نباید از ماندن او مطمئن باشد. شاید توسعه فعالیت تجاری رونالدو در سرتاسر جهان دلیل خوب دیگری برای حضور رونالدو در آمریکا باشد. گفته می‌شود رونالدو بیش از هر شهر دیگری در آمریکا علاقه دارد در میامی ساکن شود و این شهر با شیوه زندگی او متناسب است. البته با توجه به دلخوری‌های پیش از این در اسپانیا حاشیه جدید که یک دهه پیش در لاس‌وگاس برای رونالدو رخ داده او را از حضور در آمریکا منصرف کند.

وسوسه حضور در میامی برای ستاره‌های فوتبال

آنتوان گریزمن

زمانی که دیوید بکام نام باشگاهش اینترمیامی را اعلام کرد، آنتوان گریزمن به سرعت خودش را مشتاق حضور در این تیم نشان داد. او در این باره به «اکیپ» گفت: «اگر بکام من را در باشگاهش بخواهد من آنجا خواهم رفت. من می‌خواهم فوتبالم را در آمریکا به پایان برسانم، اما نمی‌دانم مقصدم میامی خواهد بود یا لس‌آنجلس.» گریزمن 27 ساله شده و به‌خوبی با برنامه‌های دیوید بکام هماهنگ است چرا که 2 سال دیگر در 29 سالگی گزینه ایده‌آلی برای اهداف بکام خواهد بود. سبک بازی و توانایی گریزمن در گلزنی باعث اشتیاق بیشتر هواداران به تیم خواهد شود. اگرچه ستاره فرانسوی ارتباط خاصی با تبلیغات ندارد و شاید از لحاظ تجاری چندان سودی برای اینترمیامی نداشته باشد.

وسوسه حضور در میامی برای ستاره‌های فوتبال

خامس رودریگس یا رادامل فالکائو

جذب یک قهرمانِ کلمبیایی می‌تواند پیروزی بزرگی برای تیمِ دیوید بکام باشد. به همین دلیل رادامل فالکائو به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در اینترمیامی مطرح شد. زمانی تیم کلمبوس کریو هم علاقه‌مند به جذب فالکائو بود، اما گفته می‌شود مهاجم کلمبیایی موناکو به طور جدی به حضور در میامی فکر می‌کند. میامی شهری است که در آمریکا بیشترین ساکن کلمبیایی را دارد و حضور یک ستاره کلمبیایی مردم این کشور را به سوی هواداری از اینتر می‌کشاند. با این حال فالکائو 32 ساله است و همین الان هم مثل روزهای اوج گل نمی‌زند. شاید در آینده به‌جای فالکائو دیگر ستاره کلمبیایی یعنی خامس رودریگس گزینه خوبی برای هدفِ جذب هوادار اینترمیامی باشد. ویژگی‌های ستاره فعلی بایرن، سن او و از همه مهم‌تر کار کردن با اسپانسری مثل آدیداس خامس را تبدیل به یک گزینه ایده‌آل می‌کند.

وسوسه حضور در میامی برای ستاره‌های فوتبال

تئو ولکات

نمی‌توان او را یک ستاره برای تیم آمریکاییِ بکام تلقی کرد، اما از لحاظ فنی برای یک تیم در MLS گزینه خوبی خواهد بود. تئو در آستانه 30 سالگی است و زمانی که اینترمیامی شروع به کار کند در سن خوبی برای حضور در آمریکا قرار دارد. درست مثل شرایطی که بکام برای حضور در لس‌آنجلس داشت. ولکات فعلاً از چالش حضور در اورتون لذت می‌برد اما به‌تدریج حقوق او در لیگ برتر از 100 هزار پوند کمتر خواهد شد و برای کسب درآمد بیشتر راه آمریکا را در پیش خواهد گرفت. سرعت، مهارت و تخصص ولکات کاملاً منطبق با لیگ MLS است.

وسوسه حضور در میامی برای ستاره‌های فوتبال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی